Hittade ett klipp dÀr Kimbo utmanar Chuck pÄ en bareknuckle fight.
http://videos.proelite.com/stuff/video/ ... ck_Liddell
Jag hoppas verkligen nÄgon tystar den dÀr pajasen snart.
Hittade ett klipp dÀr Kimbo utmanar Chuck pÄ en bareknuckle fight.
http://videos.proelite.com/stuff/video/ ... ck_Liddell
Jag hoppas verkligen nÄgon tystar den dÀr pajasen snart.
Ăh inte mer Ă€n rĂ€tt, snackar inte chuck liddell rĂ€tt mycket skit om kimbo?
Smack talking Àr endel av gemet och Chuck har dragit sitt strÄ till stacken. 8)
Varför pÄ en bareknuckle fight? Det blir bara fÄnigt.
Det Àr fÄnigt hur som helst men det dÀr blir vÀrre...
inte för jag tycker illa im kimbo eller sÄ men tror chuck skulle kunna piska pÄ han rÀtt ordentligt
tycker faktiskt att Kimbo verkar rÀtt schysst Àven om jag inte gillar hans bakgrund. Han sa ju att han Àr en liten ekorre i en stor vÀrld som försöker jobba sig uppÄt eller nÄt liknande i en intervju efter matchen med Tank, och sÀger Àven att "I've got nothing but love for mma-fighters" eller nÄt i den hÀr intervjun.
Haha den komentaren komm han inte pÄ sjÀlvOriginally Posted by Kane
Och ja Chuck lidell skulle mörda Kimbo.
Ni tror alltsÄ att lidell kan boxas sÄ bra som kimbo kan ??
Eftersom att bÄda Àr stÄendes fighters och gillar det bÀst.
Tror jag Kimbo dĂ„ kan veva bĂ€ttre...... Ăven om jag inte personligen gillar denna herre.
hÄller absolut inte med om att kombi har bÀttre stÄende Àn lidell, inte en chans. jag tror chuck kommer counterpuncha sönder kimbo.Originally Posted by Ola
haha. "Kombi" har inte jÀttebra standup och chuck liddell Àr vÀrldskÀnd för sina knockouter. you do the math olla
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
haha opps, fast det lÀt lite snitziigt sÄ kimbos nya smeknamn Àr nog kombi för mig!
vet inte om jag hÄller med eller inte, svÄrtOriginally Posted by Ola
Shit grabbar FörstÄ vilka ods Kimbo skulle ha om han mötte lidell nÀsta UFC fetaste Odsen i UFC historia, men jag skulle fortfarande satsa pÄ Lidell, han kan inte förlora den matchen...
Allt kan hÀnda i MMA, men inte det. Inte Àn.
Kimbos standup har sÀkert utvecklats en del sen han började hos Bas men att han skulle ha bÀttre boxning Àn Chuck Liddell Àr rent nonsens. Dom gamla bareknuckle matcherna han har gÄtt visar han inte direkt nÄgon bra boxning i, jag sÀger hyfsad och dÄ Àr jag generös. TÀnk om tÀnk rÀtt
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Well lÄt se nÀr matchen gÄr....
Vem som hade rÀtt och vem som hade fel.
Lidell Àr bara en dansande fjant pÄ ringen, KIMBO krossar denna herre.
hehehe Ola jag mÄste sÀga att de hÀr stenhÄrt att kalla en solklar UFC hall of famer med en sÄ fruktad höger hand för "bara en dansande fjant"
hahaha Ola va skön du Àr :lol:
Nu vill jag verkligen se den hÀr matchen
hehe OM matchen skulle hÀnda nÀr lidell Àr för gammal och avdankad och kimbo Àr pÄ toppen av sin karriÀr sÄ kanske :P hehe men du kan ju inte seriöst tro att om de möttes i morrn att kimbo skulle ha en susning.Originally Posted by Ola
kan sÀtta en peng pÄ att bas skulle hÄlla med mig![]()
WAR chuck. han skulle piska skiten ur kimbo sÄ mycket att folk skulle glömma bort han
Tycker kimbos standup ser ganska tight ut, Chucks swingande ser betydligt mer sarbart ut, kan tanka mig att Kimbo kan ta en rejal small dessutom.
Kimbo by KTFO![]()
Jag tror att ni glömmer titta hur deras standup ser ut gentemot vilka motstÄndare de har haft. Vilka bra fighters har kimbo slagit och vilka bra fighters har Liddell slagit?
Jag kan tycka att Kimbo Àr rÀtt cool. Samt att han Àr bÄde onödigt hypad och fÄr onödigt mycket skit (förmodligen pga hypen).
MEN Chuck mot Kimbo dÄ mÄste jag sÀga Chuck i 99 fall av 100. I dagslÀget. Chuck har vÀxlat knogmackor med de flesta "bad asses" senast en 3 ronders emot Wanderlei. Det var ett KRIG. De flesta fighters sitter innan match och berÀttar att de ska gÄ in och föra ett krig, misslyckas fatalt. Den matchen var ett krig.
Glöm inte att Chuck har Mà NGà RIG RUTIN i octagonen. Kimbo har vad? 3-4 matcher? SÀg att den matchen skulle bli av om kanske 1-2 Är. Chuck skulle vara nÀrmare 40 och Kimbo mer erfaren, förmodligen. DÄ skulle det vara mer intressant, speciellt om Kimbo mött bra motstÄnd fram tills den matchen.
Jag tror ÀndÄ pÄ Chuck, trots den stora viktskillnaden och trots att jag tror att Kimbo kan ta en smÀll from hell. (Det kan Wanderlei med tack vare sin recovery tid pÄ typ 0.8 nanosek. kolla vad Chuck tyckte om den efter matchen)![]()
Kimbo har huuuur manga bareknuckle fighter som helst. Det ar inte samma sak som MMA, men mot chuck ar det val det med tanke pa att chuck knappast tar fighter till marken.
Tror faktiskt att bareknuckle snubbarna som fightas for stora pengar ar riktigt vassa boxare.
nej.Originally Posted by Darkness