Är det någon som vet nåt om detta ukrainska kraftpaket? Jag har varken hört eller sett något om/från honom på evigheter. Det vore trist om han hade lagt av, det är absolut en av mina favoritfighters.
Är det någon som vet nåt om detta ukrainska kraftpaket? Jag har varken hört eller sett något om/från honom på evigheter. Det vore trist om han hade lagt av, det är absolut en av mina favoritfighters.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Japp, he's done. Håller med om att han var grym, där har vi en riktig pitbull.
han la av, skador, men du kan ju alltid hälsa på han, han har öppnat en resturang där borta...
Såhär såg hans sista match ut:
Loss Kazuhiro Nakamura Decision (Unaminous) PRIDE - Final Conflict 2005 8/28/2005 2 5:00
Väldigt tråkigt, han var den första fighter jag såg när jag var typ 11-12år och laddade hem små ufc/pride klipp och trodde det var wrestling! :lol:
Tråkigt att höra. Men åker jag någonsin till Ukraina ska jag definitivt gå till hans restaurang och skaka hans hand![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Heh, fan jag skulle aldrig våga stirra in i hans isblå ögon. Man vet ju inte när det kommer en roundhouse i 400 km/h rätt i tinningen.Originally Posted by ShogunRua
Helt klart var han en av mina tidiga favoriter också.
Har alltid tyckt att killen sett ut som en fet balettdansare...dock jäävligt grym!
Fan gubbar jag önskar jag kunde dela med mig jag har massa gamla matcher med igor! Gamla bare-knuckle matcher och andra tidiga vale tudo matcher. mycket av det man ser i highlighten! sjukt bra!
Men stirra honom aldrig rätt in i ögonen du blir du en saltstod