Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 18 of 18
    Hall of famer

Hur tittar ni på MMA?

Vanligtvis ser jag galorna på datorn på söndag (svensk tid) efter att de sänds i USA.

Nu undrar jag om jag kan kolla live. Jag kollar ofta på olika streams och undrar om det finns någon speciell bra MMA stream. Personlig eller officiell.

Champ
    Csports vet jag ett par polare brukar använda och dom säger att det fungerar bra. UFC säljer väl också stream som iallafall har ett got rykte men de ska väl va svindyra jämfört med vanliga streams.

Sen finns det ju även gratisstream som jag använder men då Zuffa har stängt ner sidan som jag brukade följa så brukar jag titta på de flesta galor dagen efter.

President
    Blog Entries
    30
    mina gratis streams har oxå blivit nerplockade,
    brukar tyvärr bli dagen efter och ibland även på ett par dagar efter påmma-core.com om jag haft mycket att göra och sen har riktigt bråttom att jag inte ens orkar ladda ner fighterna i bra kvalitet.

Funderade på att testa upphypade UFC.TV som de gjort reklam för, verkar grymt..
    ska kolla läget med C-sports där har jag köpt fotbollsmatcher när jag inte hade championsleague kanalen utan några problem.
    den här Fedor vs Hendo galan har jag på TV så det ska bli underbart, iom att jag är i Thailand just nu så blir fighten runt kl 10:00 på morgonen (måste dubbelkolla) så det blir att vakna till cornflakes och FIGHT!
    mera MMA !!

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    den här Fedor vs Hendo galan har jag på TV så det ska bli underbart, iom att jag är i Thailand just nu så blir fighten runt kl 10:00 på morgonen (måste dubbelkolla) så det blir att vakna till cornflakes och FIGHT!
    Fyfan vad gött det hade varit.

Champ
    Jag brukar allt som oftast titta på galan dagen efter, men precis som Kano har jag i det här fallet Eurosport 2 som visar Fedor vs Hendo, så kommer se den inatt!

Hall of famer
    Visas fortfarande UFC på TV4sport? Jag har inte kanalen längre och tittade inte när det gick heller, gillade inte bröderna Roberto.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Kilo View Post
    Visas fortfarande UFC på TV4sport? Jag har inte kanalen längre och tittade inte när det gick heller, gillade inte bröderna Roberto.
    Tror det brukar visas helgen efter, tror även de brukar köra med Goldberg och Rogan som kommentatorer.

Hall of famer
    Japp, TV4sport visar reprisen en vecka senare klockan 23:00 oftast. Och då med Team Goldberg/Rogan som kommenterar

President
    Blog Entries
    30
    kan väl tipsa om att seeon.tv streamade hela strikeforce galan live utan problem och gratis!
    mera MMA !!

Moderator
    Med andan i halsen...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Jag har inte hittat någon speciell stream men jag hittade en som visade strikeforce igår natt. Jag ska kolla igenom flera st tills UFC 133 vad som är bäst.

Champ
    Blog Entries
    28
    Helst med en stor bunke popcorn, lite god öl och nerhasad i soffan framför TV:n med surroundet på tillsammans med tjejen som också gillar att kolla på galor emellanåt!

Rookie
    Blir oftast live på tv om det går annars blir det nedladdat söndags ufc med pizza

Contender
    Blog Entries
    17
    Då mina barn bestämt ska kliva upp klockan 6 på morgonen så kan jag ytterst sällan se live så det blir oftast på söndag kväll. Brukar kombinera det med att ge min gravida sambo 3 timmar fotmassage och mig själv en Whiskey =)

Eftersom jag använder både twitter och Facebok rätt flitigt måste jag se det snarast möjligt. Kan knappt använda min mobil utan att bli spoilad

Hall of famer
    haha hur gamla är dina barn?

Contender
    Blog Entries
    17
    7, 4, 1.5 och 9 månader

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by JanneEken View Post
    Blir oftast live på tv om det går annars blir det nedladdat söndags ufc med pizza
    är i usa just nu så blev en pizza härmed och live på tvn skönt med mänsklig tid på det hela

Contender
    Är i en sorts light-version av Quests liv.

Har en dotter på 8 mån och en flickvän som typ hatar MMA, så det blir sällan live på TV:n. Försöker dock se det så fort som möjligt även om jag aldrig lyckas klara mig undan spoilers... Tycker det är dåligt av både Kimura och MMAnytt att pumpa ut statusuppdateringar på Facebook om resultat faktiskt. Har t.ex. sedan i söndags vetat hur det gick i Jones-Jackssons match.

"Köper" galorna på en torrentsida som jag faktiskt inte kommer ihåg namnet på nu (har den som bokmärke hemma såklart). Best mma-torrents, eller nåt sånt... Ser sena kvällar när sambon gått och lagt sig eller tidiga mornar när sambon fortf sover och jag och lilla dottern tassar upp.