Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 34 of 34
    Contender

.

En aspekt som många glömmer, det är självaste USA vi pratar om, en ekonomi vars balans kraschar närsom. Och tyvärr(tro mig, tyvärr) så börjar UFC likna showwrestling när det kommer till trashtalk. Och självklart så kommer Dana o CO tänka på pengar före "vem som förtjänar titelmatch" osv. Men jag håller fortfarande vid mitt ord. Sonnen tycker jag förtjänar en rematch, visst, bisping gör det också, kanske t.o.m. mer än vad Sonnen gör om vi pratar Record osv. Men Sonnen är fortfarande den enda människan som hotat Silvas bälte. Och då tycker jag att dom skall mötas igen ASAP.
    Men en stor PUSS till Sami nu har det blivit lite mer liv i detta forum och jag börjar digga det. Alltid kul att diskutera och extra kul när folk har olika åsikter, det är vad forum handlar om, precis som du säger Sami

Contender
    Som jag skrev i en annan tråd:

Silva - Bisping/Miller
    Sonnen - Vitor

Därefter möts vinnarna, så blir alla nöjda

Moderator
    Miller förtjänar ju aabsolut ingen titelmactt bara för att han slår bisping.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Den enda som bör ha en titelfight, är Dan Henderson i min mening. edit ( sonnen också)
    Bisping borde ju få möta honom igen innan det blir tal om en titel fight för honom. Man kan inte gå vidare efter den senaste knocken)

tillbaka till Sonnen. Han måste tona ner det med familj osv.. han går över gränsen för att få till fighten
    Dana vågar uppriktigt nog inte lägga honom på ett card i brasilien för att han kan komma att bli attackerad, tror inte ens sonnen vågar fightas där längre.
    då har det gått för långt
    Last edited by KanoBlack; 11-05-2011 at 09:16 AM.

Hall of famer
    Förstår inte varför alla tycker det är fel att vara wrestling-aktig i sitt snack. Det behövs vissa såna underhållare också, inte bara folk som säger "hoppas på en bra fight, ni kommer få se på fyrverkerier. blinka inte."

Contender
    Jag tycker absolut det är kul med trashtalk!!! Dock så har Sonnen gått lite för långt. Sedan förtjänar man inte titelmatcher med hjälp av trashtalkingen utan det ska man förtjäna med sitt record!

Champ
    Blog Entries
    28
    Quote Originally Posted by Sami View Post
    ... Sedan förtjänar man inte titelmatcher med hjälp av trashtalkingen utan det ska man förtjäna med sitt record!
    Nej, man förtjänar det genom att spöa de som är "bättre", högre upp i stegen. Ens record har inget med saken att göra, se bara på Randy Couture som har 19-11, x3 HW-champ, x2 LHW-champ. Eller Dan Hardy som var top contender för inte så länge sen, 23-10. Om man gick på record så skulle Papy få en match mot GSP på en gång ju. Sonnens trashtalk har gått för långt genom att attackera Silvas fru och land, men han är fortfarande den största utmanaren. Innan någon annan spöar Sonnen eller Silva så förblir Sonnen utmanare #1.

Contender
    Sorry om jag skrev lite fel, jag menade självklart precis som du säger att man slår rankade fighters. Det var det jag menade med record men som sagt ibland tänker man en sak men skriver en annan-

Page 2 of 2 FirstFirst 12