Grattis Sirre, bra jobbat!
Grattis Sirre, bra jobbat!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Grattis som fan Sirre, se till å fixa upp en film fort som fan nu!
Läste bloggen nu, då får man sitta å vänta då...
Han vill nog inte avslöja för mycket för sin motståndare kan jag tänka mig.
Grattis Sirre!
Lycka till! :wink:
Tack grabbar!!![]()
Sirre har också vunnit sin match i Uleåborg med ett knä i huvudet i slutet av rond 2, grattis!
(sorry jag orkade inte skapa en ny tråd)
Nice Sirre, grattis man!
Grymt, grattis Sirre!
KO?
finns video på bloggen, så får du seOriginally Posted by Venom
![]()
Tack tack!Originally Posted by Jcaesar
Bor du i finland? Har du bilder så får du gärna skicka dom till mig![]()
Jag bor i Finland, men var inte på plats på galan. Läste om din seger på ett finskt forum, så egna bilder har jag inte. Men jag antar att det snart börjar dyka upp bilder på någon finsk sida så då kan jag skicka en länk.
En bild från invägningen var allt jag kunde hitta nu:
http://www.kulmassa.fi/wp-content/uploa ... _vaaka.jpg
Grym match! Fina knän i clinchen sirre
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Nu har jag sett matchen. Du såg väldigt avslappnad och självsäker ut Sirre, Jag tycker du styrde hela matchen och va hela tiden den aggressivare. Att domaren ställde er upp där på slutet kändes lite konstigt, framför allt eftersom de va typ 1-5-20 sek kvar av ronden. Men avslutet va riktigt nice med de två sista knäna.
Tack. Det känndes bra, fick inte igång min boxning bara..Originally Posted by Venom
du får köra mer galen sparring med musse innan nästa
grattis.
Hahah! aa måste också säga att de blev lite för mycket... Blir ofta så när jag och musse körOriginally Posted by N1clas
![]()
fan jag trodde nästan ni skulle mörda varrandra :P
Stort Grattis !![]()
http://www.kulmassa.fi/?p=1021
Där kan man hitta bilder från Oulu Fight, bl.a. Sirres match.
sirre är ju en favorit som försvunnit helt den senaste tiden? snokar han runt numera kanske?![]()
mera MMA !!