riktigt cool sprawl, gillar oldschool looken starkt!
Tack för alla positiva kommentarer!
Ni har mycket roligt att se fram emot, har ju 2armar att fylla! :wink:
Kommer en Pride inspirerad tatuering pÄ höger underarm nÀsta gÄng, kommer fylla hela utsidan av armen!
Mer Àn sÄ tÀnker jag inte avslöja! 8)
NÀr blir nÀsta gaddning Sprawly?
Om nÄgra veckor, mÄste bara hitta nÄgon i LuleÄ som inte Àr sÄ dyr!Originally Posted by Delfin
SÄ snart, hÀrligt. Hur mÄnga tatuerare har ni dÀr uppe? Jag fick skjuta upp min japanska halfsleeve tills efter sommaren, ont om tider hÀr nere. Blir nÄt litet istÀllet, den som lever fÄr se.
Tatuerijng för tatueringens skull?Originally Posted by Delfin
Nej, verkligen inte. Var planerat att bli tvÀrt om, halfsleeve nu och den mindre efter sommaren. Jag grubblar och funderar i nÀstan ett Är pÄ en tatuering innan jag gör den :P
N1clas, skaffa din första, sen kan du komma tillbaka och döma!Originally Posted by N1clas
Det Àr ett beroende, jag tÀnkte innan min första; "Bara den hÀr, sen ska jag ta det lugnt iaf 1Är!", direkt den var fÀrdig ville jag fylla hela kroppen, ville knappt gÄ ut ur studion!
Armarna ser sÄ tomma ut, man vill fylla dem, snabbt!
SÄ kÀnner iaf jag, haha!
+1 Sprally, var precis som du efter min första :P. Men jag Àr vÀldans noggrann med vad jag vill göra, tÀnker flera Är framÄt om jag kanske vill ha nÄt annat just dÀr osv.
Tid bokad nu iaf, 10e juni blir det![]()
ok ok vi snackar gaddningar och inte positioner nu va?
SÄ hÄll er till Àmnet
Allting ska bli i fÀrg nÄgongÄng nÀr jag orkar boka tid igen.
Ser jÀvligt fint ut!
Japansk va?
Hur gammal Àr den sötnosen?
Ser riktigt snyggt ut, det man ser, du ligger lite... Haha, nej skojjar bara. Det ser fint ut, har du nÄgon bÀttre bild pÄ dem? Blir nog helgrymt i fÀrg iaf, I like!
Faktum Àr att den Àr mera "sÄdÀr". Jag skulle iaf inte rekommendera den hÀr gaddaren till andra personer. Du har sÀkert redan lÀst 100-tals varningar om stÀllet pÄ ett annat forumOriginally Posted by Sprawler
Helheten Àr jag vÀl rÀtt nöjd med, vilket nog bara beror pÄ att jag ritat dom flesta motiven sjÀlv. Men detaljerna Àr lÄngt ifrÄn perfekta vilket nog mest Àr resultatet av ett ointresse av killen.
Jag började förra vÄren men har inte varit dÀr sen i höstas nu, men det kommer sÄ fort jag fÄtt tummen ur..
4 sittningar hitills pÄ ca 1,5h.
Just det, det andra forumet, som vi PM'ade om, det hade jag helt glömt!
Jag kan gÀrna ta ett PM om vilken studio det var, men om du kÀnner att dem förtjÀnar det sÄ hÀng gÀrna ut dem. 8)
Ointresserade tatuerare som bara sabbar pga ointresse ska inte fÄ fortsÀtta jobba.
Jag har bestÀmt mig för att jobba ihop dollars nu och istÀller för att göra smÄsaker hÀr och var pÄ min sleeve sÄ göra fÀrdigt stora stycken hos samma tatuerare istÀllet, blir bÀttre sÄ!
Varför fortsÀtter du hos samma kille dÄ, gÄr det inte byta? Eller Àr det typ, "personliga" anledningar eller nÄt? :P
Det Àr vÀl mest för att han gjorde alla konturerna och jag har inte "kunnat" gÄ till nÄgon annan med nÄgot som redan blivit pÄbörjat.Originally Posted by Delfin
Det finns inte mÄnga gaddare som med glÀdje börja köra i nÄgon annans arbete.
HÀr Àr 2 av mina tats. Har ocksÄ en anarkist stjÀrna pÄ vÀnster fot och en vanlig stjÀrna pÄ höger. Men de bilderna behöver jag vÀll inte posta, ni har sÀkert sett en hel del sÄna förr.![]()
Kvaliten Àr inte den bÀsta pÄ bilderna för det Àr frÄn webcammen, har ingen egen digicam sÄ.
Den pÄ armen tog cirka 5 timmar och kostade mig 170⏠och den pÄ sidan tog cirka 12 timmar i 5 etapper och prislappen hamnade pÄ 200⏠dÀr.
Har bestÀllt 3 nya tider till augusti för att börja fylla ut hela högerarmen. Blir en modern arm sleeve eller va ja ska kalla det.
Skall ocksÄ in till Needlepoint som stÀllet heter i sommar och fylla i lite fÀrg i stjÀrnorna samt sido tatueringen. Kommer ocksÄ sÀkert att göra sidotatueringen större och Àndra lite pÄ den sÄ den inte Àr sÄ fyrkantig. Det döda trÀdet blir delvis större och solstrÄlarna blir lÀngre utdragna.
anarkist stjÀrna?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jaha.. vad gör den anarkistisk?![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
hehe. symboliserar inget speciellt. ville ba ha en sÄn. visste int ens att det var en anarkistisk förrÀn senare.
infected ink den va grymt snygg, ska göra en Ărn nu pĂ„ överarmen, men fĂ„r vĂ€nta med det till sommarn
tackar.
jag kunde ocksÄ ha börjat pÄ armen under juni juli mÄnad, men vÀntar till augusti. springer och busar rÀtt mycket under sommare sÄ. :P + att de blir mycket sol och vatten 8)
dem som vill behÄlla fÀrgen pÄ sina tats sen ska undvika solen sÄ mycket man bara kan.
Infected, hur gammal Àr du?
Du Hade jÀvligt schysst blÀck, vill gÀrna se en bÀttre pÄ den pÄ armen!