Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 16 of 16
    Champ
    Blog Entries
    28

Den fighter du ogillar mest?

För att kontrastera min förra tråd så kan vi ju alltid diskutera vilken fighter vi ogillar mest också, för det finns ju alltid fighters man bara inte tål.

Jag kan utan att tveka säga att jag inte klarar av att se en enda match med Cheick Kongo utan att bli arg. Han drar alltid i byxor, håller i stängslet och knäar i skrevet, han kör bara allmänt fult och jag fattar inte varför alla tycker att han är så bra.

Fitch är en annan som jag har börjat få riktigt svårt för, och varför han är rankad 2:a i världen bland WW när han inte har avslutat nån av sina 9 senaste matcher förblir ett mysterium för mig. Han kan säkert vara trevlig och allt, men fighters som bara bryr sig om att vinna utan att riskera något underhåller inte, och det gör att Fitch hamnar här.

Hall of famer
    Fast rankad blir man ju efter hur bra man är, och bra är Fitch. Att avsluta någon gör en liksom inte bättre resultatmässigt. Samtidigt GSP som ligger etta har ju lika många vinster på DEC som Fitch så, jaa.

Men visst han underhåller inte, det håller jag med om.

Champ
    Irriterande attityd: Jon Jones, Rashad Evans, Josh Koscheck.
    Tråkig: Fitch (T.om. tråkig personlighet)

Moderator
    Svårt att svara på men det finns ju vissa som man genuint har svårt för.

Jag gillar inte bröderna Diaz men jag erkänner att dom är grymma fighters (framförallt Nick)
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Enda fighter jag ogillar är Tim Sylvia men iof vill jag se han få stryk så jag kollar hans matcher. Annars är det mest tråkiga fiighters som dominerar men ingen jag stör mig på direkt.

Champ
    måste säga det nu när ha gått över gränsen

GSP

som ett gammalt boxningsfan så ogillar jag mayweather också
    av samma anledningar. bra fighters kanske dem bästa me inga man kommer minnas eller hitta highlights på, det är viktigt för mig

trista fighter, säkerhet först, jämför med silva, diaz, jones mm..

Champ
    Blog Entries
    28
    Quote Originally Posted by Brawler View Post
    Fast rankad blir man ju efter hur bra man är, och bra är Fitch. Att avsluta någon gör en liksom inte bättre resultatmässigt. Samtidigt GSP som ligger etta har ju lika många vinster på DEC som Fitch så, jaa.

Men visst han underhåller inte, det håller jag med om.
    Det går såklart att diskutera vad som är bra eller inte, "en vinst är en vinst" gäller ju men jag ser mycket hellre Diaz än GSP. Fitch borde inte vara så högt rankad och det stör mig, GSP är ju champ och han har jobbat sig dit men Fitch har försökt och misslyckats, varför han är 2:a förbigår mig.

Man kanske skulle börja ranka efter hur matchen slutar också, och betala därefter så man får igång alla tråkmånsar?

President
    Blog Entries
    30
    fitch är högt upp på min lista
    såg nånstans att han kalla nick diaz paper champ också då tröttna jag helt

koschek gav inte heller något bra intryck

och jones gillar jag inte heller längre

Rookie
    Matt Hamill tål jag inte. Tycker han är en jättetråkig och osmart fighter som bara ser dum ut när han lunkar runt.

Gillar inte Michael Bisping eller Rashad Evans heller.

Hall of famer
    Kan hålla med om att Bisping är dryyyyyyg. Evans kan göra matcher tråkiga, men hans personlighet är intresserande vilket gör hans fighter ganska kul ändå. Man vill liksom se hur fighten slutar för han snackar alltid efteråt bl.a. i olika intervjuer.

Ja fast han är ju 2:a just för att han är näst bäst, han har slagit alla som GSP har slagit i princip. Han är nästan lika dominerande i sina fighter som GSP. Och han slår liksom alla förutom GSP då blir han ju 2:a? Det är väl ganska logiskt att man är 2:a då enligt mig. Han spöade Thiago Alves, han spöade BJ penn (nåja en draw), och resten.
    Fast jag håller med, han är den tråkigaste "topprankade" fightern. Hatar att se en fight med honom.

Champ
    Generellt så gillar jag inte folk som snackar en jävla massa skit.

Tycker nog Frank Mir är värst då han ska snacka skit utav bara helvete och sedan får massa stryk.

Moderator
    jaaaa bisping är en jag ogillar med passion. Snacka om dryg, fulspelande och framförallt storhuvad idiot
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Retard: Cock Ledsnar!

Hall of famer
    Jon Fitch. Tråkigast i mannaminne... Imo borde han inte få någon titelchans om han inte börjar avsluta folk.

Moderator
    nu kom jag på det! Jag ogillar rampage jackson. Han har en riktigt riktigt kass personlighet, klassisk översittare och narcissist. Snacka om att han bekände färg under inspelningen av TUF och sedan upprepar han sig igen och igen. Karln kan ju inte bete sig och är en klassisk mobbare

Contender
    fittch, som andra sagt, tråkigare fighter finns inte, han måste väl fan skämmas varje gång han träffar dana efter sina matcher, och sen koscheck, drygare pajjas får man leta efter