Tack för länken!! Kul läsning
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Soft, blir bokmärke det därIngen som kan få honom att starta en träningsjournal här? ^^
Jag vet en på ett annat forum (inte kampsport) som känner David IRL genom en bekant. Rätt coolt. Kanske kan fråga honom om han kan fråga David om det. :P
De vore fantastiskt roligt att ha Sveriges största MMA stjärna blogga sin träning här. Om någon har kontakt med David får ni gärna fråga honom.
Och om ni kan hosta upp lite cold hard cash så kanske David kommer ha en MMA-forum Patch på entrance hoodie'n?Originally Posted by Venom
![]()
Hahaha, det vore ju guld värt om det stod MMAforum.se - alla är så snälla över hela ryggen!Originally Posted by Sprawler
![]()
Ingen här som tränar på Hilti som kan fråga honom? Både om träningsjournal här och en patch?![]()
Visst mmaforum drar ju in sjukt feta cash så de vore inga problem att fixa..... eller inteOriginally Posted by Sprawler
![]()
Ja, jag har hört att skaparna av MMAforum lever det glassiga livet.Originally Posted by Venom
Men vafan, vad kan han vilja ha för det?
En tusenlapp måste väl räcka gott och väl?
Är det bara jag som tycker David ska se det som ett privilegium att få bära vår fina logga på ryggen!? 8)
Jag kommer göra det NÄR jag tävlar i de stora svenska ligornaOriginally Posted by Delfin
JAg skulle se det som ett privelegium.
Fredagar å lördagar när ja går ut å slåss på stan så har ja alltid MMAFORUM.SE på ryggen för att göra reklam för vår fina sport![]()
Lite förväntasfull är man ju nu inför bloggandet från BTT![]()
kommentar idag
#
Jess Liaudin on August 15th, 2008
Bonjour David vous peu de boule de viande!
Je vous mangerai pour le dîner.
/Joker
'
Någon som kan franska och kan säga vad det betyder?
Det verkar kanske som att han vill att dem ska äta middag tillsammans "Le dîner"?
Trevlig kille i sådana fall!![]()
Hello David you little meat ball! I will eat you for the dinner.ops:
Så jag också fick det översattOriginally Posted by Xynd
Det där ska han få äta upp! :P
hahaha fan va kul med beef
hoppas det verkligen är han o inte nån som skojar hahaha
edit:meatball också, menaer han att david e tjock??++++++???+
Haha, Laudin är nya Hannibal! :shock:Originally Posted by Sprawler
WTF?!Originally Posted by xynd
Nä nu jävlar, grudge match!
Vem mailar Dana?
Men seriöst, vafan, beefar Jess med David, jag undrar om det är på riktigt?! :shock:
undrar varför hans nickname är joker
Han kanske menade att han bara skämtar