Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.

Poll: Succé eller fiasko?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Results 1 to 18 of 18

Thread: Brock Lesnar

Rookie

Brock Lesnar

Vad tror ni om Brock?
    Kommer han klara sig bra i kommande matcher i UFC? Eller är han för dålig tekniskt?

Efter matchen mot Mir så tror jag att han skulle piska fighters som typ Tim Silvia ganska hårt.
    Men om han möter duktiga BJJ/Brottare så tror jag att det kommer ta många matcher innan han får en seger, vad tror ni?

Champ
    Nja, jag tror inte han kommer göra bort sig iaf.. Sylvia får han svårt att piska skulle jag tro, han kanske skulle kunna ställa till med lite problem om han fick ner honom i övrigt är han nog hyfsat körd.

Mot brottare kommer han nog inte ha några större problem eftersom han har en brottar-bakgrund och det tillsammans med sitt ground n pound skulle väl kunna räknas till hans styrkor.
    BJJ kan han som du säger kunna få det tufft mot, vilket syntes en del mot Mir. Någon succ'e tror jag inte på men mer åt det än fiasko, vi får se.

Moderator
    Sylvia skulle skola brock stående tills han ledsnar.. (jag kan inte låta bli ) Dom enda jag kan se honom slå är brottare med begränsad förmåga på marken och stående.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Rookie
    Vette fåglarna om han inte skulle slå Tim Sylvia, jag tror det. Sylvia har inte vunnit en enda match på submission i UFC iaf om jag inte missminner mig. Samt att Brock med sin styrka kommer få lättare att få ner Sylvia, än te.x vad Minotauro fick senast. Väl där nere så vinner Brock matchen.

Vi får hoppas att den matchen blir av nångång så har vi svaret

Hall of famer
    Att folk ens överväger att han skulle kunna slå Sylvia måste ju innebära att han blir en "Succé" i UFC.

Jag röstar succé för jag tror snarare på det än på fiasko. Sen beror det kanske på vilket förtroende man hade för honom sedan innan.

Jag hade nog velat ha ett tredje alternativ "medelbra". Jag tror inte att han kommer att ta något bälte, men tror heller inte att han kommer att bli utklassad.

Hall of famer
    Oj, vad jag börjar ledsna på Lesnar, fast jag ska nog inte skriva det alltför mycket, då kanske Lesnar blir ledsen.

Kunde inte hålla mig, förlåt!:roll:

Hall of famer
    som jag sa i en annan tråd tror jag att han skulle slå fighters som crocop, sylvia, kongo så länge de inte får in en OHKO eller giljotin.

Moderator
    Möjligtvis crocop och kongo i.o.m att han lär ha jävligt bra kontroll på marken men jag har jävligt svårt att tro att han skulle slå sylvia.. Du menar alltså Kane att Brock lika gärna skulle kunna vara champ? eftersom sylvia har varit det 2 ggr menar jag..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    jag tror att brock skulle ha en god chans att slå sylvia, han är för bra brottare + hans otroliga styrka för att sylvia skulle kunna hålla det stående länge, sylvia kommer inte subba honom på marken (förutom möjligen giljotin på väg ner, det kan ju nästan alla göra) så sylvia har 3 chanser, OHKO, giljotin, eller att brock gassar (vilket jag inte tror han kommer göra). MMA är väldigt svårt att förutsäga och folk är alldeles för ofta säkra på hur en match ska gå, men jag tror brock har en bra chans mot strikers / brottare utan submissions.

Moderator
    Sylvia är väldigt rutinerad, jävligt bra stående, har bra nedtagningsförsvar och är en stor jävel. Jag skulle inte räkna ut honom så lätt kane

Hall of famer
    Vill rösta på mittemellan...

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Kilroy
    Vill rösta på mittemellan...
    +1

Ända anledningen till att jag inte röstade var för att alternativen var riktigt kassa.

Rookie
    Ja, det saknas ett alternativ tycker jag med, men tyvärr kan jag inte ändra på omröstningen nu :?, Dock tror jag att det blir antingen eller för Brock, tror inte han nöjer sig med att vara medel, isåfall slutar han dvs fiasko.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    Sylvia är väldigt rutinerad, jävligt bra stående, har bra nedtagningsförsvar och är en stor jävel. Jag skulle inte räkna ut honom så lätt kane
    som jag sa kan ju allt hända i MMA och det är sällan någon dominerar den andra från början till slut, så sylvia har ju fortfarande en rätt okej chans att vinna men tyvärr tror jag brock skulle ta det..

Moderator
    "så länge de inte får in en OHKO eller giljotin." Låter ju som att du tror han skulle vara chanslös i princip.

Hall of famer
    jo iofs men lite senare i inlägget inser jag att det kanske var lite väl:

"MMA är väldigt svårt att förutsäga och folk är alldeles för ofta säkra på hur en match ska gå, men jag tror brock har en bra chans mot strikers / brottare utan submissions."

Hall of famer
    Röstade fiasko, mest för att jag tyckte han var helt hjärndött kaxig i UFCs Countdown. Attityd är bra, men det finns gränser, nog för att han vill bevisa sig men njaa.

Däremot, gör han bra ifrån sig och visar upp en mer reko sida så all heder åt honom.

Moderator
    Ja gud va störig han var i försnacket.