http://www.worldofcombat.net/wanderl...or-a-year.html
Han kommer inte till UFC 105 tydligen.
http://www.worldofcombat.net/wanderl...or-a-year.html
Han kommer inte till UFC 105 tydligen.
Ser jävligt speciellt ut. Antingen så är det där rätt nära operationen eller så är det ett photoshop skämt
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Någonstans mittimellan kanske![]()
låter som ett skämt men vad vet man nuförtiden egentligen :P
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :cry:
han ser ju inte klok ut :cry:
Långt ifrån ett skämt faktiskt..Originally Posted by Kane
Enligt UG så har han opererat sig, samma typ av operation som Nick Diaz gjorde för att ta bort ärrvävnad och sån skit runt ögonen. Borde inte vara ett års frånvaro på det (eftersom Nick Diaz inte var borta ett år..) Men Wand har juh aldrig haft problem med cuts så jag vettefan varför han gjorde det? Kanske kan vara för att han ändå planerade att ha ett uppehåll ifrån fighter som han sa i och med ryktet om Bisping som nästa motståndare
Fan jag vill ha det här bekräftat, varför har inte sherdog bla skrivit om det då? Inget på hans egen hemsida.
Han har "problem" med cuts på det sättet att han alltid blöder. Han har ju extremt mycket ärrvävnad runt ögonen. Det brukar inte påverka honom i matchen men hans problem skulle väl vara att han, i princip, alltid blöder.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Ja Vale Tudo matcherna utan handskar och med skallning va kanske inte en så bra ide ändå.Originally Posted by ShogunRua
![]()
om det nu e sant, så hoppas jag bilden e nyligen efter operationen så hans ansikte förändras lite när svullnaden går ner, för han ser ju åt helvete för snäll ut :lol:
Jag är fortfarande inte säker på att det här inte är ett skämt. Såvitt jag vet så har fortfarande inte varken ufc eller wanderleis sida gått ut med "nyheten" ?
Jag tycker det ser ut som att han har gjort ett ansiktslyft också.
hittade nån sida med fler bilder där han gick rundor och tränade folk i en lokal.
om den e fejk så e killen på bilden riktig wannabe för han har samma tattueringar på armarna, raderna med text eller va det nu är.
http://fiveouncesofpain.com/2009/08/...acial-surgery/Originally Posted by ShogunRua
Jaha det verkar stämma då. Trist att inte få se honom på ett tag. Hoppas att han får det resultat han önskar
Ser itne ut som han på bilden, armarna ser mycket mindre ut också
Han har ju bantat en hel del. Det märkte man redan i franklin matchen har jag för mig
Ja att han inte är lika grov längre har nog att göra med att han har gått ner en viktklass. Jag har sett fler foton nu och om tidpunkterna stämmer så ser han mer normal ut nu när svullnaden har gått ned. Ska bli intressant att läsa ett officiellt uttalande, när det nu kommer.
Är väl inte så förvånande egentligen, Wanderlei har ju alltid haft lätt för att få cuts. Karln börjar ju blöda bara man blåser på honom...jag tror inte det stör honom utom att det kan göra att han förlorar matcher eller att det blir stoppade. Han ser ju elak ut när han blöder.
Wanderlei skulle kunna göra vad som helst, han kommer ändå vara gud i min värld!
WAR WANDERLEI!!
Finns väll ingen orsak till att vara besviken för att han tagit en paus? Snubben har juh bara vunnit en fight av dom senaste sex.. Jag tror snarare att det bara är positivt om han tar en längre paus för att fokusera på nya figher (där han inte står och vevar som en jävla väderkvarn...)