Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 6 of 6
    Hall of famer

The Ultimate Fighter Säsong 7

Snart är TUF 6 slut och väntan börjar på nästa säsong av serien.

Rykterna säger att det kommer bli middleweights denna gång. Det verkar ganska logiskt också efter som UFCs MW inte är den aldra starkaste just nu.

Det verkar ändå som att det inte blir två middleweights som coachar den här säsongen utan två light heavyweights. Rykten säger att det kan bli Quinton “Rampage” Jackson och Forrest Griffin. Forrest vinst över Shogun placerar honom kanske som #1 contender så det är inte omöjligt. Rashad Evans har också ryktas om att bli en tränare men det tror och hoppas jag att det inte blir.

Hall of famer

Re: The Ultimate Fighter Säsong 7

Quote Originally Posted by Venom
    Snart är TUF 6 slut och väntan börjar på nästa säsong av serien.

Rykterna säger att det kommer bli middleweights denna gång. Det verkar ganska logiskt också efter som UFCs MW inte är den aldra starkaste just nu.

Det verkar ändå som att det inte blir två middleweights som coachar den här säsongen utan två light heavyweights. Rykten säger att det kan bli Quinton “Rampage” Jackson och Forrest Griffin. Forrest vinst över Shogun placerar honom kanske som #1 contender så det är inte omöjligt. Rashad Evans har också ryktas om att bli en tränare men det tror och hoppas jag att det inte blir.
    Jävlar vad kul med Middleweights!

Jag ser redan fram emot det!

Rampage och forrest hade varit roligt att se.

Moderator
    Ja det låter riktigt kul faktiskt. Även om jag inte riktigt håller med ufc om forrest/shogun situationen skulle det va skitkul att se dom två coacha ett varsitt lag.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    Ja det låter riktigt kul faktiskt. Även om jag inte riktigt håller med ufc om forrest/shogun situationen skulle det va skitkul att se dom två coacha ett varsitt lag.
    Det finsn ett stor problem, Shogun är ingen hejjare på engelska. Om Silva vinner på Chuck skulle jag kunna tänka mig att Silva skulle va en perfekt coach emot Rampage men hans britande engelska kunskaper sätter kanske käppar i hjulet för det.

Hall of famer
    Forrest och Rampage är alltså de föreslagna coacherna, inte Shogun.

Moderator
    Jag menade självklart Rampage och Griffin! jag menar att jag inte ser griffin som nr2 trots att han vann över shogun.

Silva skulle nog klara av att coacha hjälpligt men det skulle nog inte bli nåt vidare flyt i programmet om han måste fråga om översättning i varannan mening. Skulle kunna bli en kul Grudge build-up annars mellan honom och rampage
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"