Har läst att Tyson ska möta Fujita på nyårseventet (shockwave?). Låter som en shysst match up synd att det kommer bli boxning bara.
nån annan som vet nått om det?
Har läst att Tyson ska möta Fujita på nyårseventet (shockwave?). Låter som en shysst match up synd att det kommer bli boxning bara.
nån annan som vet nått om det?
Har inte hört något om det, men om det blir av stapeln så låter det riktigt intressant. Fujita kan ta stryk!
Han kan ta stryk. Men nu snackar vi om Mike Tyson, den bästa genomOriginally Posted by eidos-
tiderna enligt mig, synd att han fuckade upp sitt liv i för ung ålder bara. Tränar han seriöst före en ev fight mot Fujita så kommer Fujita bli brutalt knockad. Det är jag helt övertygad om.
Snälla, snälla, snälla, säg att det blir av!![]()
...såg hans "uppvisningsmatch" mot Sanders, visserligen vara på låtsas men tyckte han rörde sig på ett helt nytt sätt emellanåt!?
Har du ingen källa? Hade varit kul att veta om dom nu verkligen ska mötas o under vilka regler.
Kazuyuki Fujita e mycket förtjänt av sitt smeknamn "Ironhead" sen får man se om "Iron" Mike Tyson kan få han att somna, det tror jag faktiskt, beroende på vilka regler då ju.
Tyson mot Fujita kommer hända på samma kort som Boräntan vs. Nordvargr.
TKO1 i båda fallen.
Seriöst dock, det kommer aldrig ske.