Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 12 of 12
    Contender

Superior Challenge

Superior Challenge i Fryshuset 080405. Dom delade ut reklam på The Zone galan och jag måste säga att de namn som än sålänge finns me så verkar den bra!

Sami Aziz
    Joakim Engberg
    Reza Madadi
    Hamid Corassani
    Tor Troeng
    Jesper Hallberg
    Meher Aziz
    Petter Karlsson
    Musse Hasselvall

http://www.superiorchallenge.com är hemsidan men den verkar inte fungera för tillfället, antar att dom ordnar upp detta.

Kul med fler galor i Sverige

Contender
    Jag försökte också gå in på url:en efter jag kom hem ifrån The Zone.
    Det jag reflekterade över och vart imponerad av är att de uppenbarligen samarbetar en aning. Tillräckligt för att göra reklam för ett kommande event som arrangeras av en annan organisation/företag.

Sen så är väl inte fightcardet hugget i sten har jag en känsla av efter att ha sett fightcardet ändras, gång på gång, inför The Zone. Men de om det blir i närheten av vad som presenterats hittills så skall det bli mycket intressant!

Hall of famer
    hittills mycket intressant deltagande om det verkligen dyker upp dem som påstås där, om man jämför med the zone inte minst. hoppas bara det blir lite bättre matchningar än the zone så inte alla up and comers får cans..

Contender
    Skulle vi inte kunna hålla oss från The Zone kritik här? Ta upp de i den andra tråden om du känner ett behov att det. Som du säkert vet så hade The Zone också många fler kända namn i början men det hände rätt mkt grejjer som gjorde att det inte blev lika bra som de va tänkt.

Hur mkt folk kan man få in i fryshuset? Hoppas de blir välbesökt...

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Skyblue
    Skulle vi inte kunna hålla oss från The Zone kritik här? Ta upp de i den andra tråden om du känner ett behov att det. Som du säkert vet så hade The Zone också många fler kända namn i början men det hände rätt mkt grejjer som gjorde att det inte blev lika bra som de va tänkt.

jag jämför dem två första carden på mcyket länge i sverige hur jag vill, men tack ändå för ditt värdefulla inlägg.

Hall of famer
    till skillnad från The zone så har ju faktiskt Musse tackat ja till denna gala inan man marknadsför honom.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Mange
    Jag f�rs�kte ocks� g� in p� url:en efter jag kom hem ifr�n The Zone.
    Det jag reflekterade �ver och vart imponerad av �r att de uppenbarligen samarbetar en aning. Tillr�ckligt f�r att g�ra reklam f�r ett kommande event som arrangeras av en annan organisation/f�retag.
    De två tävlingarna (The Zone och Superior Challenge) har ett mindre samarbete. På The Zone bjöd vi in Babak som är tävlingsledare för att ta del av vårt arbete och även dela ut flyers för sin gala.

Att bjuda in Babak var förstås att visa hur vi gjorde så att han kan lära sig vad vi gjorde bra och vad som kan förbättras. På så sätt kanske han inte gör sådana misstag som vi gjorde samtidigt som han får vissa tips på vad vi gjorde för att underlätta.

Jag har skrivit det många gånger, men dessa galor handlar om att få ett förlängt tillstånd för MMA i Sverige. Givetvis måste vi hjälpa varandra så mycket vi kan. Att försöka försvåra för varandra är direkt galanskap (som att såga av grenen man sitter på).

Därför hoppas jag att Superior Challenge blir en bra tävling med bra och säkra matcher och ett arrangemang som Länsstyrelsen finner i enlighet med det tillstånd de gett till SMMAF. Kan jag bidra att det blir på det viset så gör jag naturligtvis det.

Vi (alla MMA utövare i Sverige) behöver stå enade om vi skall ha chans på att ha kvar MMA i tävlingsform i Sverige. Jag kan inte nog understryka hur viktigt det är.

Hall of famer
    Bra skrivet.

Contender
    Jag instämmer med N1clas och vill även ge en eloge till er som arrangerar och då bjuder in andra arrangörer för att öka kunskapen bland arrangörer så att det förhoppningsvis även i fortsättningen kan anordnas mma-galor.

Contender
    Quote Originally Posted by PR00H
    Quote Originally Posted by Skyblue

jag jämför dem två första carden på mcyket länge i sverige hur jag vill, men tack ändå för ditt värdefulla inlägg.
    Hur vore det om du insåg att allt som skrivs till dig inte är en förolämpning? Du tog upp kritik om The Zone, inget fel i de. FÖRUTOM att det är fel tråd.

Hall of famer
    Jag lägger den här i rykte än så länge eftersom mycket kan hända och vi har inte sett något officiellt card än.

men det ser ju absolut intressant ut, har Hilti gått med i SMMAF nu eller? För alla deltagare var väl tvungna att representera en klubb som är med i förbundet enligt tillståndet va?

Hall of famer
    Lite komiskt med denna tävling är att ingen av de fighters ifrån Sthlm Shoot som står med på fightcardet har blivit tillfrågade, tror ingen utav dem kan vara med heller.

Lite konstigt att spika upp ett fightcard utan att kolla med de fighters man skrivit upp. Känns väldigt oseriöst...

Men de gör snygga tröjor dock

www.superiorwear.com