HIttade den här på middle easy, men är det verkligen shogun som åker på en knock som 16åring? sjuka hemma fester hos brassarna
MiddleEasy.com | Watch a 16-year-old Shogun Rua fight some dude inside his friend's living room
HIttade den här på middle easy, men är det verkligen shogun som åker på en knock som 16åring? sjuka hemma fester hos brassarna
MiddleEasy.com | Watch a 16-year-old Shogun Rua fight some dude inside his friend's living room
Last edited by pellepersson; 10-01-2011 at 05:37 PM.
Jag gissar på att det är fake, ungdomar som försöker få views på sin video genom att slänga ut Shoguns namn. Lite roligt att de faktist hade en matta att slåss på iallafall.
det ser ut som shogun, han slår jäkligt klent bara
får också en gammal känsla av videon eller så klär sig brassarna som man gjorde på 80/90 talet fortfarande.. tror nog att detta är äkta
han fick in högern 5-6 gånger utan att skaka om den andra
när gick han sin första proffsfight? kan inte ha vart lång tid efter det här...
Jag tycker det var redigt likt och det känns fan som shogun när man tittar på det.
Last edited by KanoBlack; 10-02-2011 at 02:50 AM.
Jag tvekar dock, efter att man fyllt 16-17 år växer inte en normal människa många cm. och jag tyckte att han såg ganska kort ut jämfört me alla andra som var i hans närhet, (han är 187 idag), om han dessutom var 16 så betyder detta att filmen är inspelad ...hmm... 97, strax 15 år sen. vare så bra kvalité på en random brasse-hemmafest kamera på den tiden? =)
true dat true dat
Jag tycker inte att han är extremt lik shogun. Men man ser dock vissa likheter, hårfäste och generell ansiktsform även om killen i videon har lite större näsa. Kanske efter en smäll.
Något som dock får mig att överväga om videon ändå är äkta är killen som kramar om "mauricio" i slutet och går iväg med honom. Det ser fan ut precis som murilo rua och det är också så det alltid ser ut när shogun går match, murilo är där och deras kroppsspråk är precis som i denna videon.
Det skulle vara kul att få höra från shogun själv ang. detta
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Om det är ett autentiskt klipp så har ju den killen något att berätta för sina barn om inte annat![]()
Tycker att axelpartiet var väldigt likt Shogun, som lite smått ihopkrupen eller nåt.
Nu har jag tittat en gång till på den, och hela. Då ser man faktiskt att det finns saker som är liknar.
Typ sättet han sparkar på ibland. Sen som Shogunrua skrev att hans brorsa som "tar hand" om honom efter fighten. Brorsan såg man ju nästan direkt att det var
Murilo.
Tror att man nog kan konstatera att det är Shogun som åker på stryk!
Alla börjar någonstans och det där var en bra skola