Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 24 of 24
    President
    Blog Entries
    30

Rykten kring Superior Challenge 7

Lite rykten inför kommande Superior Challange 7 " Rise of champions" som ska hållas den 30:e april.

Reza Mad Dog Madadi kommer att gå en titelmatch enligt ryktena samtidigt som David Bielkheden har en blogg där han ställer frågan "hur många är sugna på att se en re-match mellan honom & Acacio, som vann över honom senast. Låter som en logisk rematch och någonting är på G där. Jameel Massouh vs Joachim Hansen är även en annan möjlig fight och snart kommer saker nog börjar klarnas upp . Kommer nog få se lite av arrangörerna här i forumet inom en snar framtid också

Ska bli kul att se Reza & undrar om Bielkheden kan hämnas, blir det en till förlust vart är han då?

Hall of famer
    Maddog vill man ju alltid se.
    Skulle vara riktigt grymt om de fick till en match mellan Jameel Massouh och "Hellboy".

Vad gäller Bielkheden så är jag inte så intresserad av en rematch. Det var ju en riktigt jämn match, men jag vet inte, kanske en rematch är bra.
    Ser på bloggen hans att han tycker han blev bortdömd och därför inte kan klaga på sin egen prestation. Dags att köpa större mössa?
    Han höll ju knappt på att ta sig ur första ronden (om jag minns rätt, han var iallafall tokdominerad) så det där påståendet är ytterst tveksamt på alla fronter. Tyckte själv att Acacio vann 2 ronder, men att en av dem var riktigt jämn.

Moderator
    Heja Reza!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Har någon koll på vad fighters tjänade senaste superior challange galan? mest för att veta vad för sorts internationella fighters det finns möjligheter att locka över för huvudkortsmatcherna :/

Moderator
    Dom gör nog en hacka men det lär knappast kunna stå sig internationellt, det tror jag inte.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Vore nice med en rematch for David...men jag tror Acacio kommer ta det igen!

Hall of famer
    Reza är väl i stort sett given. Jag skulle gärna se honom mot Gunnar Nelson. Gunnar har vart en prospect i europa länge och skulle göra vägen till UFC snabbare för den som vinner. Från Gunnars camp har det ju länge ryktas om att de har svårt att hitta någon som tar en match mot honom och Reza verkar ju inte va den som bangar för matcher.

Hall of famer
    tydligen ska gunnars mount vara omojlig eller overjavlig att escapa!
    men hade varit kul att se Gunnar fightas i Superior!

Hall of famer
    Har man som 77 kgs grappler vunnit över Monson så tror jag nog att de finns mycket i hans grappling som är överjävligt.

Moderator
    nelson är det han wonderkid som är otrolig trots sin unga ålder?

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    nelson är det han wonderkid som är otrolig trots sin unga ålder?
    Aa är inte det han Islänningen?
    Såg en highlight med honom för mååånga år sedan då han var typ 18-19bast och redan då såg han riktigt grym ut!

Förövrigt hoppas jag verkligen att Hellboy Hansen kommer tillbaka, han är så jävla bra!!
    WAR HELLBOY!!

Bifogar en bild på mig, hellboy och 2polare från Superior challege 6!
    Attached Images Attached Images  

Moderator
    Ja jag tror jag läste om honom i fightermag för ett par år sedan.

Sprawler, stilig som alltid

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Ja jag tror jag läste om honom i fightermag för ett par år sedan.

Sprawler, stilig som alltid
    Tack, det tyckte Hellboy med.

hahah!

Hall of famer
    Såg på deras affisch att en dle intressanta namn står med.

Thales Leites, Daniel Acacio och Junie Browning verkar får komma tillbaka.

Sen verkar även Hector Ramierz vara planerad igen. Han skulle ju vart med sist men blev skadad (?).

Svenskarna är ungeför desamma förutom att Diego Gonzalez förstärker denna gång. Sen är det Reza Madadi, Daniel Acacio, Assan Njie, Matti Mäkelä, Magnus Cedenblad och Navid Yousefi.

Ett för mig nytt kvinnligt namn stod med också, Lina Eklund. Vem är detta? Jag googla och fick upp en body fitness brud, är det hon? har hon gått match tidigare?

President
    Blog Entries
    30
    Kommer att bli en tung gala, läste precis på bloggen att David Bielkheden tyvärr inte fick sin rematch mot Acacio(tycker han är värd den då det var tight och han torska sitt bälte), utan the viking hunter ska försvara sitt bälte mot Diego Gonzales! Kul för Diego. Junie har nog inte mycket att hämta mer än stryk av någon svensk på väg upp. Hur kommer det sig att Papy inte kommer med i dessa sammanhang?
    Last edited by KanoBlack; 02-19-2011 at 06:09 PM.

Hall of famer
    Lina är från Pancrase, jag har personligen coachat henne i shootfighting där hon vann Sm förra året.
    Stark tjej, välskulpterad

Contender
    Lina är grym.

Up and coming
    Yes, stämmer att Diego möter Acacio. Han har bekräftat det för oss. Så mer än ett rykte numera alltså.

Diego Gonzalez får titelmatchen | MMAbloggen | Nyheter24

Contender
    Jag saknar Hanna Silléns namn...

Up and coming
    Mm, hon går ju match på lördag i The Zone FC. Kan ju vara så att hon inte velat ge några svar om eventuell medverkan i Superior Challenge ännu. Eller så har hon redan siktet inställt på internationella matcher. Divisionerna är ju inte så djupa på damsidan, finskan hon slog på senaste Superior Challenge hade ju just gått match i Strikeforce till exempel.

Hall of famer
    Jag vet svaret...

Contender
    Jag vet svaret...
    Jag med. Saknar henne ändå.

Up and coming
    Jasså? Det är mer än vad jag vet.

Champ
    nagon som vill dela med sig av svaret?