Reza 2-12?
Rezas kontrakt är ju annars odiskutabelt efter att han vann mot Clementi och före det vunnit mot Prater som även han fått UFC kontrakt nu.
Reza 2-12?
Rezas kontrakt är ju annars odiskutabelt efter att han vann mot Clementi och före det vunnit mot Prater som även han fått UFC kontrakt nu.
N1clas -
Vadå Mats tävlar inte på den nivån? Han vann nyligen S&Hs bälte efter att ha besegrat Tysklands #1... Nämn EN fighter jycken slagit som ens är i närheten av den nivån? Sen har Mats besegrat jycken vilket bör säga en del oavsett. Jycken är trea i mellanvikt i Sverige efter Assar o Tor o nu fick han MW fighten på UFC Sverige och kommer göra det största hoppet gällande kvalitet på motståndare i mannaminne. Han kommer vara en x5 oddsare mot carmont. Mest synd är det om Tor som ställt upp på vinst eller förlust mot världsklassen samtidigt som jycken slagits i Oskarshamn mot semi-proffs. Man borde fan möta åtminstone EN värdig motståndare för att förtjäna en UFC plats speciellt med en mördande konkurrens i Sverige i just den viktklassen
jycken fick ufc, besam och precis som vi var först ute med kruth fick kontrakt. Snacka om att det blev en svensk invasion.
Några som nämnts har verkligen förbisetts, är det manos som fixar in alla? klass isåfall
alexander main event
papy co main event
Akira main card
norska grapplarn vars namn jag glömt
mad dog
jycken
kruth
besam
vem missar jag?
mera MMA !!
Tar tillbaka det jag skrev ang. Jycken.... Besam i UFC tar fan priset... Var tvungen att ta fram kalendern o kolla vilket datum det är idag... Shit nu vill jag vara med på kortet, har kört en del karate i min ungdom... Var skriver jag på?
Jag förväntade mig absolut inte att de skulle ta med så många svenskar.