Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 39 of 39
    President
    Blog Entries
    30
    det enda rätta är att Dana ser till att Jones vs Evans blir av,
    tom UFC tappar status om de tillåter Jones ducka Evans likt boxningscenens fula sidor som dana ständigt tjatar om

om inte så hoppas Rashad slår ut davis snabbt och får fighten mot Jones ganska snart, sen tror jag ändå jones tar det men rashad är värd att få in några hårda slag på honom

edit: video beviset

Han sjunker mer och mer och hans crew sköter det här uselt, ingen muhammad ali av mma
    Last edited by KanoBlack; 05-16-2011 at 06:47 PM.

Champ
    Jones har förstört hela sitt rykte genom den här manövern, man kan inte skippa en fight mot rashad för att man har en skada sedan när rashad fått till en ny fight säga att man inte ska operera sig, ofrivilligt eller inte? så skadar det här Jones image ordentligt och det är nog inte bara vi här på forumet som tappat respekt för Jones som person.

Klart fighten blir av , men nu kanske det handlar om något år och då är det inte samma sak längre.
    Undrar hur UFC reagerar

Hall of famer
    Rashad ska ju vara programledare på Inside MMA i veckan. Ska bli kul att höra vad han har att säga, även om jag tror det blir mest gamla klyschor (stavning?).

Vad jag har förstått så har ju Jones haft det där i handen hur länge som helst utan att det påverkat honom. Så jag håller med att han duckar Rashad, och det kan ju bara betyda att Rashad brukar öppna både en och två burkar smisk åt Jones på träning.

Contender
    Jones kommentarer kring den stora kritiken från alla håll efter skadan, tycker inte att han kommer undan den och håller med alla i forumet

Champ
    Jones är en bra fight ifrån att bli publikfavorit men mot just rampage kommer han fortsätta vara skurken, fighten mot Rampage nu kommer förmodligen göra honom ännu mindre omtyckt efter pre fight skitsnacket som alltid sker där rampage är mer sympatisk och rolig. Hans anti rampage motorboat video som var menad att vara rolig var mest bara irriterande , men det kanske är för att jag inte alls gillar honom längre

Last edited by pellepersson; 06-12-2011 at 09:54 PM.

Moderator
    Nej den var inte speciellt rolig. Även om jag verkligen håller med honom
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Fan vilken lycka det skulle vara om Rampage mot förmodan skulle sätta en krok som knockar Jones, och sen "motorbåtar" honom!

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Fan vilken lycka det skulle vara om Rampage mot förmodan skulle sätta en krok som knockar Jones, och sen "motorbåtar" honom!
    AAhahahahah SJUKT men så Rätt!

Hall of famer
    FYFAN vilken dålig video. FYFAAAAN.

Och jag håller med Rampage2010 här.

Hall of famer
    Kan det verkligen ha varit meningen att det skulle vara rolig?

Håller också med om det där med kroken.

Moderator
    Den kanske inte var menad som ett skämt................. Man måste ju hålla med om det han säger. Rampage är ju bara piinsam

President
    Blog Entries
    30

man kan nog lätt säga att karyn ger lika mycke som hon tar, inte så att rampage chockade henne direkt utan var mer skoj mellan de båda

Moderator
    Mja jag vet inte... Om man ska jämföra med Jacksons agerande skulle det vara som att Karyn bryant ryckte tag i ballen på rich franklin under deras intervju och det känns knappast troligt.

Page 2 of 2 FirstFirst 12