Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 10 of 10
    President
    Blog Entries
    30

Rampage Bitchslappa Rashad i en nattklubb

Rampage vs Evans fortsätter En händelse som hände rätt nyligen där Rampage ger sin förklaring på varför han slappade Rashad Evans . Jag tycker inte att det är rätt att göra detta men däremot så är det komiskt att just de fortsätter och de kommer nog gifta sig tillslut
    Skulle ni vilja se en rematch?
    rampage har helt klart sköna konspirationsteorier ang boxandet av knät, har själv rampage som favorit i en rematch

"I didn't walk up to Rashad at all. I don't never walk up to Rashad. I was in the club, enjoying my own self and he walked up to me. So I slapped him. I don't walk up to Rashad.
    "He always get in my face every time he see me. I don't go looking for Rashad."
    "He wouldn't rub me the wrong way if he wasn't the one walk up to me in a night club, where I have to smack him. In a night club, most likely, I'd been drinking and that's the worst time to get on my nerves."
    "If I'm in a night club and I'm kickin' it with some girls and I'm on the dance floor, I'm just being a human being, don't come bother me. Don't come try and take a picture, don't come ask me, don't come challenge me and don't say no B.S. to me. Like Rashad came up to me and told me 'I fought [Lyoto] Machida the same way he fought me.' He come tell me stuff like that cuz he sour because I beat Machida and he got knocked the hell out by Machida. And he basically didn't do anything against Machida, so he trying to get sour about that."
    "He knows the only reason he beat me is because I was rusty and I was injured. If you go back and watch that fight he was punching me in my knee, my knee that was hurt. I never seen anybody punch anyone in the knee in MMA in all the years I been doing MMA. But somehow he knew my knee was injured."

Last edited by KanoBlack; 05-09-2011 at 10:55 PM.

Hall of famer
    Hahaha, Rampage växer mer och mer i mina ögon på något sätt.
    Gillar Rashad och Rampage lika mycket nuförtiden haha

Moderator
    Jag känner tvärtom. Om någon kommer fram till dig på en nattklubb så är det inte okej att bitsch-slappa den personen. det är ingen ursäkt att man har druckit quinton..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Klart det inte är okej, men hans profil växer ändå i mina ögon. Sen så förstår jag varför man bitch-slappar en person som Rashad (även om det är helt fel o göra), det ser man redan i TUF 10. Han älskar att reta upp Rampage.

President
    Blog Entries
    30
    om någon springer upp och kaxar på klubben när man festar och är med sina tjejer, speciellt med Rashad och Evans förflutet så kan man nästan förvänta sig en slapp tyvärr. Det var onödigt av Rashad att provocera och han fick det han förtjänade (ej politiskt korrekt)
    Han kunde tagit det snyggare

Hall of famer
    Han hade tur att det inte var bas rutten som palmstrika honom :P
    Jag tycker det var mer onödigt av rashad att störa honom, än av rampage att reagera.

Mer pimpslaps åt folket

Hall of famer
    Läste just att Jones och Rashad också hade träffats på en nattklubb och det hade blivit lite hätsk stämmning. Men som tur var kom GSP och räddade dagen.

Report: GSP breaks up scuffle between Jones and Evans in nightclub - MMA News

Hall of famer
    Mellan Jones och Evans tror jag inte något kommer hända. Däremot Rampage och Rashad gillar inte varandra och där kan det verkligen smälla.

President
    Blog Entries
    30
    fan evans gör en nattklubbs tour och tjaffsar med alla
    gsp är en tecknad figur, vinner alltid och stoppar krogbråk mm

Hall of famer
    Skulle vara roligt om han fick en örfil till av typ Jones (fast nej inte jones, ngn annan kanske) så han blir känd som "The guy who gets bitchslaped"