Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Logan och Natasha har fått sparken.
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 23 av 23
    Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

Logan och Natasha har fått sparken.

Octagon Hotties Logan Stanton & Natasha Wicks Released by UFC, WTF!!!

Published on: 17th December, 2009

Usually after a recent UFC event we at URDirt.com debate who is going to get let go by the organization following a second or third straight loss or a very bad outing inside the cage, but sadly it has just been passed through the grapevine that UFC Octagon Girls Logan Stanton and Natasha Wicks have been let go by the organization in a shocking turn of events as we scratch our heads saying, WTF!!!!

MMAMadness.com brings us this piece of horrible news as it says that Logan Stanton’s contract was not re-newed following this past weekend’s UFC 107 event in Memphis, Tennessee.

ringgirl-300x267[1]As for Natasha Wicks, she won a contest via Maxim magazine at the first ever UFC Fan Expo back in July to win a contract to work within the promotion and was cut well before the expiration of her existing deal in the process.

However, despite the absence of Arianny Celeste’s at UFC 107 this past weekend it was due to the fact that her contract was recently re-negotiated as she will remain with the UFC as the only Octagon Girl hold over.

MMA Madness is also informing us that the UFC will only have two Octagon Girls from this point forward and is looking to bring in former Playboy playmate Chandella Powell as the newest UFC Octagon Girl which could be making her first appearance as soon as UFC 108 in early January, 2010.

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

Re: Logan och Natasha har fått sparken.

Gillar sällan lockigt hår och Logan var inte tillräckligt kvinnlig, jag sörjer inte faktiskt.

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009

Citat Ursprungligen postat av zeddiz
    ...and is looking to bring in former Playboy playmate Chandella Powell as the newest UFC Octagon Girl
    Gubbälskande silikonbrudar som ringbrudar ....nej tack

Snart kommer väl något program i stil med topmodel fast man söker efter octagonbrudar :wink:
    [youtube:2i063nsy]http://www.youtube.com/watch?v=g65nl6km0kQ[/youtube:2i063nsy]

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2009

Citat Ursprungligen postat av Kane
    Gillar sällan lockigt hår och Logan var inte tillräckligt kvinnlig, jag sörjer inte faktiskt.
    Nu är du väl ändå bra kräsen? :wink:

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Sparka alla och filma hörnan i rondvilan istället om ni frågar mig...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

sune: jag menar inte att de inte var snygga, men bara inte SUPERsnygga som "professional hot chicks" borde vara.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2007

Shoggis: I second that. Shit, kunde inte bry mig mindre om detta...

Contender
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av ShogunRua

+1

det är dom som kämpar i buren man vill se. inte brudarna. finns ju andra och betydligt bättre scener för att spana på brudar

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Citat Ursprungligen postat av Skalman
    Citat Ursprungligen postat av ShogunRua

+1

det är dom som kämpar i buren man vill se. inte brudarna. finns ju andra och betydligt bättre scener för att spana på brudar
    Håller med 100%

Contender
    Reg.datum
    Sep 2008

Djävlar i helvete också. Arianny är ju den tråkigaste.

Logan var så smal och härlig : (

Nu ska vi se hur den här Chandella Powell ser ut.

Jo fan, verkar kunna vara nåt! Halvtrist ansikte kanske, men kroppen var ju bra.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

haha det här måste ju vara årets största icke-nyhet alltså
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

o kane sa att logan inte va tillräckligt kvinnlig!! lol ser ju ut som en apa den nya tjejen

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av DaCriLL
    o kane sa att logan inte va tillräckligt kvinnlig!! lol ser ju ut som en apa den nya tjejen

ehm.. Ja det där kan man juh tolka som man vill.. Låter rätt korkat oavsett.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

ringdamer är viktigt, hur annars ska man veta vilken rond det är? sen att man kan vila ögonen några minuter är inte helt fel helr

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009

Kanske är ute och cyklar, men hade de skylthållare av båda könen på The Zone?

Sedan kan säkert skyltflickorna vara bra för publiken rent psykologiskt. Känns lite bättre för den manliga delen av publiken att få nåt annat att titta på än en massa svettiga snubbar som kramas.

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

På The Zone är det både killar och tjejer som bär skyltarna. Förutom att visa vilken rond det är så används "ringpersonalen" även som reklampelare. Det innebär att ett klädmärke som tex Tapout får betala lite för att ringpersonalen har på sig deras kläder. Så det är en intäkt för arrangören också om än inte så stor.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Det kan jag ju ta på allvar ändå... men UFC-hotpants och bikiniöverdel är ju bara för mycket. eller för lite kanske...

Champ
    Reg.datum
    Feb 2008

jag gillar ring girls och tycker att det inte hade vart samma sak utan bara min personliga åsikt, har inte så mycket grund till det förutom att det alltid funnits ring girls när man ser tillbaka på gammla boxningen tycker dom är en del av showen dock en liten del då.

O så var ju logan o natasha bra mycket snyggare en den nya hon ser för fake ut enligt mig

Peace!

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

Citat Ursprungligen postat av saerbarnet

shit kalla en neger för apa o det babblas. skiter om hon vatt blå. iakta den framskjutna mun och näs partiet. som en apa.

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av saerbarnet

shit kalla en neger för apa o det babblas. skiter om hon vatt blå. iakta den framskjutna mun och näs partiet. som en apa.
    du är dum. :lol:

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Jag fattade iallafall att det inte var rasistiskt

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

haha hon ser ut som jag kände mig när ja vakna på nyårs-dagen hahaha

Contender
    Reg.datum
    Sep 2008

Efter att ha sett henne i rörlig bild så får ja säga att hon hamnar på tredje plats av de fem ringbrudar man sett det senaste året. Hon känns lite bättre än den senaste blonda. Kanske inte snyggare drag, men mindre "rynkig" på nåt sätt.

Liknande ämnen

1. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 16:31
  2. Forumets egen Sirre har fått en match i USA!
    Av Venom i forum Allmänt om MMA
    Svar: 47
    Senaste inlägg: 2011-07-14, 14:47
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 13:06
  4. Har fått dille på en grej alltså!!
    Av DaCriLL i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 02:01
  5. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 21:46

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32