Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Jörgen Kruth debuterar på UFC Sverige ?
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 13 av 13
    Contender
    Reg.datum
    Jan 2011

Jörgen Kruth debuterar på UFC Sverige ?

hört det här från flera källor än mmaforum.se nu
    det här måste då vara sant vilket innebär att det är sjukt stort!
    Har inte sett honom möta kvalitetsmotstånd men han verkar klara sig bra på marken och ståendes är han farlig mot vemsomhelst. någon med mer info kring detta rykte?

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009
    Det måste ju bara vara sant. UFC kan inte komma till Sverige utan att kontraktera en av Sveriges största kampsportare genom tiderna.

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2011
    jörgen kruth blir vass inom mma och hör redan hemma i UFC ni kommer att märka det.
    ja han ska gå till ufc.

Contender
    Reg.datum
    Jan 2011
    hoppas han slipper en papy debut, mest troligt att han slipper en top10 då det sker i sverige
    ang detta rykte så är det konstigt att ingen nyhetssajt snappat upp snacket som går

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009
    Jag tror faktiskt inte hans meriter inom thaiboxningen räcker för att ta sig till UFC. Tror hans korta mma karriär måste bli längre.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    Jag tror nog att det kan räcka för en svensk UFC gala
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Det tror jag med. Kolla bara på hur publiken reagerar när Jörgen ska fightas på Rumble of the kings. Kruth är en av våra absolut största och populäraste kampsportare. Han har inte mött några bra i MMA men han är en väldigt rutinerad fighter. Han har ju dessutom ändå visat prov på att vara hyfsad allround. Hur många stående fighters har ni sett dra en triangel från top?

Jag tror som shogun, jag tror hans meriter tillsammans med att han är en favorit i Sverige gör att han platsar på ett card i Sverige. Han skulle nog inte få en match i USA på det CV'et men på hemmaplan är det inte alltid samma krav.

Jag brukar ju vara av åsikten att man ska slå en högt rankad fighter för att få chansen i UFC. Men i Jörgens fall är jag beredd att göra ett undantag. Hans bakgrund tillsammans med ett förlust fritt record, där han dessutom avslutat alla sina fighter lätt, gör honom intressant för en tuffare match direkt.

Rookie
    Reg.datum
    Nov 2011
    Oj oj oj vad skoj om det är sant! Ser inte heller någon anledning till att han inte skulle få leka med dem dom stora pojkarna på hemmaplan. Men det är klart... Man är väll inte helt objektiv.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2007
    JAg är övertygad om att vi ser Kruth i Ufc hoppas det blir till denna gala i globen

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2012
    har också hört dessa rykten från ganska säkra kort, men ändå inte 100%

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009
    Citat Ursprungligen postat av blosper Visa inlägg
    har också hört dessa rykten från ganska säkra kort, men ändå inte 100%
    Blir väl knappast säkrare än att UFC har satt upp honom på matchkortet på ufc.com.

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009
    Om Pat Barry fick komma in i UFC efter bara tre MMA matcher så borde ju Kruth också få det. För attt inte tala om Lesnar...

Contender
    Reg.datum
    Okt 2008
    Lite skillnad på Lesnar som säljer flera hundratusen PPV och Kruth som får några hejarop i Globen och kanske säljer ett tjugital biljetter. Kul att han ska vara med dock, oavsett hans MMA erfarenhet så kommer han vara pubilkfavvo i Globen(förutom Alex) så hoppas han kan övertyga så han får fortsätta i UFC.

Liknande ämnen

1. Jörgen Kruth vs Bob Sapp
    Av DizordA i forum MMA Rykten
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-07-09, 19:49
  2. Thaiboxningsläger med Jörgen Kruth i Växjö 28-29/11
    Av Ulf Elm i forum Stående tekniker
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 17:14
  3. Spoiler WFC 8: Jörgen Kruth i mma debut
    Av Fightsport i forum MMA Spoilers
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 16:21
  4. Jörgen Krüth om MMA debut och comeback
    Av zeddiz i forum MMA Rykten
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 19:43
  5. Jörgen kruth intervju om MMA
    Av zeddiz i forum Allmänt om MMA
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32