Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 14 of 14
    President
    Blog Entries
    30

Fedor vill till UFC?

LÄste ett rykte om att Fedor vill komma till UFC och helst möta cain velasquez.. vad tror ni?

Nu funkar det med pengar då hans agenter inte kan kräva de galna summorna de krävde innan när han fortfarande sågs som världens bäste. Nu är han Monson nivå. Dana måste gotta sig med den här chansen

han borde gå ner en viktklass och testa på då tror jag på honom, men i nuvarande form och viktklass så äter cain upp honom
    mera MMA !!

Champ
    Skulle gärna se honom i UFCs LHW-division. Ge honom en fight mot någon i top 5!

Champ
    Det är väl det där uttalandet hans manager gjorde och inte Fedor själv. Jag tror det är M-1 som vill få upp Fedor som nummer 1 igen.

Moderator
    Jag Jag vet inte om jag tror att UFC är jättesugna på att kontraktera honom nu.
    Möjligtvis som free agent men med tanke på hans senaste matcher kommer dom aldrig gå med på nåt med M-1 med i bilden
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    91
    Danas kommentar till dessa rykten var väl "hell no!!". UFC kommer inte att samarbeta med M-1 och Fedors fight mot Monson visade väl att Fedor inte är i någon toppform.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Hall of famer
    Nej tack helt enkelt. Jag vill helst inte se Fedor alls mer om han inte rycker upp sig ordentligt.

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Kane View Post
    Nej tack helt enkelt. Jag vill helst inte se Fedor alls mer om han inte rycker upp sig ordentligt.

Champ
    fedors manegment är skojare, finns ingen anledning till att ufc ska co promota med dem. Fedor är inte ens stor längre och UFC är dominanter som har sina egna storgalor.
    Dana har gjort en intervju där han berättar om hur han försökte få över fedor men dem kom hela tiden med fantasisummor som de aldrig ens är nära och nu är det försent. Fedor borde få möta Alexander Gustafsson i LWH

Hall of famer
    När jag läste om det skakade jag bara på huvudet och tyckte han var ett jävla pucko som föreslog det.

Champ
    Blog Entries
    28
    Hade det varit för 4-5 år sen så sure, go for it. Nu verkar Fedor så slö av nån anledning, kan han inte ens rycka upp sig och gå till LHW så vill jag helst inte se honom i UFC. Han skulle få storstryk av de flesta topptiorna i HW tror jag, tack vare storleksskillnaden.

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by toelock View Post
    Hade det varit för 4-5 år sen så sure, go for it. Nu verkar Fedor så slö av nån anledning, kan han inte ens rycka upp sig och gå till LHW så vill jag helst inte se honom i UFC. Han skulle få storstryk av de flesta topptiorna i HW tror jag, tack vare storleksskillnaden.
    japp, en rippad LHW Fedor skulle väcka känslorna igen, allt annat är slut.
    Last edited by KanoBlack; 11-28-2011 at 10:36 PM.

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    japp, en rippad LHW Fedor skulel väcka känslorna igen, allt annat är slut.
    Tyvärr kommer vi nog aldrig få se en rippad fedor, det verkar tyvärr gå åt fel håll utan vi får se en fetare o fetare fedor
    nästa fight mot japanan som jag inte känner till, är det en svårare motståndare än monson? e

Champ
    nu vill han åt JDS eller brock, han har inte en chans mot någon utav de
    Fedor Emelianenko vill köra i UFC och möta Junior Dos Santos | MMA i Sverige och Världen

Champ
    Fast han sa ju om han någonsin fick ett UFC kontrakt så skulle han ju självklart vilja möta den med titeln eller någon annan ur topp 10 och då nämnde han Lesnar. En rematch mot Werdum var ju hans största mål.