Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 13 of 13
    President
    Blog Entries
    30

Fansens favorit MMA Gym 2011 har blivit framröstat, vad tycker ni?

Håller själv Blackhouse MMA som toppgymmet och mitt favorit mmagym i USA med främst Anderson Silva, här handlar det inte bara om vem som har bäst fighters utan mma gymmet som helt enkelt bidrar med show till galorna och har flest av fansens favoriter som man röstat på.

MMA Gymmet Roufusport vann som ni ser nedanför, där tränade Pettis på sin cagewalking spark och snart kultförklarade Mitrione fortsätter att utveckla sin teknik som går ut på att slicka fingrarna innan han ska slåss
    Vilka hade ni vilja sett som vinnare av de gymmen som var med här nedanför?

Name:  which-is-americas-top-mma-gym_png_standalone.jpg
Views: 50
Size:  39.3 KB
    Last edited by KanoBlack; 03-30-2011 at 10:38 PM.

Champ
    Jacksons mixed martial arts borde ha kommit längre med tanke på att de då hade Rashad och Jones och enligt wikipedia har hans fighters en vinstprocent på ca 80%! Pettis spark bara den gör så att Roufo vann säkert.

lever gracies storhet fortfarande?

Hall of famer
    Fy fan! Den där sparken var bland det coolaste jag sett på länge!

Moderator
    Jag skulle vilja säga black house eller jacksons, men grejen med jacksons är ju att det händer på att även grudge och tristar är med och samarbetar. .
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Har alltid gillar Duke Roufus av någon anledning.
    Men det gym jag hade röstat på hade nog varit AKA. Cain Velasquez, Josh Koscheck och såklart The New York Badass himself.
    Cesar Gracie har ju också en hel del bra fighters.

Champ
    Gamla chutebox grabbarna i Pride var ju grymmast även om man skulle räkna med deras upplopp.

Nuförtiden har jag inte så jättemycket koll längre men har för mig Minotauro är i Blackhouse så då blir det mina favoriter.

President
    Blog Entries
    30
    Kollade upp Cesar Gracies gym då jag inte hade koll och där tränar Melendez och Nick Diaz, även Nate Diaz och Jake Shields. Bra grabbar

Champ
    Jackson's - GSP, Jon Jones, Shane Carwin, Carlos Condit, Leonard Garcia, Clay Guida, Melvin Guillard, Keith Jardine, Nate Marquardt, Diego Sanchez, Brendan Schaub, Brian Stann, Rashad Evans mfl.

Visst, de delar vissa fighters med Grudge och Tristar, men står inte herr Jackson för de flesta gameplans och sånt?

Champ
    Evans och Jardine har väl numera lämnat Jacksons har jag för mig

Moderator
    Stämmer. Åtminstone evans är jag säker på.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    En jäkla soppa det där med Evans, känns som om Jackson gick med framtiden där och släppte Evans.
    Måste vara sjukt utvecklande att kunna träna i såna klubbar med den klassen som nämns. Vart tränar Gustafsson?

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    En jäkla soppa det där med Evans, känns som om Jackson gick med framtiden där och släppte Evans.
    Måste vara sjukt utvecklande att kunna träna i såna klubbar med den klassen som nämns. Vart tränar Gustafsson?
    Gustafsson tränar på Team Alliance med fighters som:
    Phil Davis, Dominick Cruz, Brandon Vera, Travis Browne, Joey Beltran mfl.

Jag tycker personligen att Jackson's har haft en konstig inställning angående att fightas varandra. Om alla tränar hårt och utvecklas så måste man ju tillslut mötas om det går bra, annars måste det ju bli så att man fokuserar på de som är i toppen, och låter de andra agera träningspartners.

Jackson sa nyligen i en intervju att de håller på och ändrar inställningen, och att deras fighters ska få lära sig räkna med att de någon gång kan bli tvugna att slåss mot varandra.

President
    Blog Entries
    30
    Inte helt fel det heller för Gustafsson.
    Dana White verkar lika trött på kompisar slåss inte snacket som både du och jag vilket han tydligt berättar här
    Rashad Evans har för mycket kompisar