Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 17 of 17
    President
    Blog Entries
    30

Anderson Silvas PR kupp genom Steven Seagal efter Belfort knocken

Nu har det börjat komma fram något ganska väntat egentligen, att frontkicken som knockade Belfort och som Anderson Silva sedan tackade Steven Seagal för var ett PR trick, Kändes för komiskt för att vara sant och var till för att stärka Silvas varumärke i USA. Men nu verkar det som om Hollywood Seagal vägrar erkänna att det inte är sant och drar vidare på det Komedin fortsätter
    "The declaration of the champion Anderson Silva (Seagal helping him with the amazing kick) was contemplated with humor by the fans, who knows that the actor was at most twice with the Brazilian.
    The approach between the two was actually a marketing maneuver planned by the agent of Anderson, Jorge Joinha, to give more visibility to it's champion in the American media. The plan worked very well in the first stage, the problem was in the wrong dose and reached the absurdity of assigning a brilliant victory by the biggest name in the MMA of all time to a "Master of Hollywood" who never climbed in the ring. The worst of all is that Seagal, perhaps influenced by some of his films, believed and even stated in several interviews after the fight that "He (Anderson) did everything the way i taught him and made me very proud". For God's sake..."
    Jag ville tro på det

Moderator
    busted jag trodde ju att det var på riktigt..................
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    haha jag önskar att det vore på riktigt, Det här kan vara Steven Seagals bästa skådespeleri någonsin

Hall of famer
    Oj, jag köpte det också känner mig lättlurad

Hall of famer
    Fan vad dåligt! Nu sjönk han ju i mina ögon! (steven alltså)

Up and coming
    det var ju inte första gången silva gjorde den, har för mig att det var mot dan hendersson förra gången.

Moderator
    Något jag undrar är hur dom tänkte när dom rekryterade Seagal till en PR-kupp. Är inte han en riktig föredetting?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    visst är han en föredetting men hans varumärke är sjukt starkt.
    Alla vet vem han är och inom kampsportsintresserade så är han en kultfigur.

klockrent pr trick och jag tycker det mest komiska är att Steven Seagal inte är dummare än att stenhårt bygga på det då det stärkar hans egna varumärke också. Nästa gång blir det säkert Brock som tackar Jackie Chan

Champ
    Jga väntar bara på att det visar sig att Fedor ska börja träna med Chuck Norris för att dominera igen.

Hall of famer
    Thats how you troll!

President
    Blog Entries
    30
    Steven Seagal måste lugna ner sig nu, för snart kanske Bas Rutten tröttnar på frågor som denna och tar tag i saken

Bas vs Seagal

Contender
    Bas Rutten TKO först ronden och sen tackar han Chuck Norris

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by carlespuyol View Post
    Bas Rutten TKO först ronden och sen tackar han Chuck Norris
    hahaha , säga vad man vill men riktigt effektivt PR trick var det. En eloge till hans agent och nu får man väl inte vara lika naiv i fortsättningen helt enkelt

Champ

Nu får Anderson Silva ta och sluta sälja sig, första pr tricket var bra men sedan när maskot Seagal börja lägga pengar på att bygga sin egna image runt silva så ser det ju ut som att seagal skulle kunna spöa anderson silva precis som han spöar statister i sina filmer

Seagal skadar MMA!
    Last edited by pellepersson; 05-28-2011 at 12:13 PM.

Champ
    Blog Entries
    28
    Trodde aldrig på det, den sparken känns inte speciellt Aikido och jag kan inte tänka mig att Seagal har mycket att lära varken Silva eller Machida som också påstås få träning av Seagal. Alla videos som har länkats här nu ger mig ett gott skratt dock, det är sann underhållning

President
    Blog Entries
    30
    Nu har jag sett så mycket av det här med nya klipp osv, ska seagal lyckas övertyga oss igen om att han faktiskt tränar machida o co?http://ironforgesiron.com/2011/06/vi...raining-lyoto/
    Last edited by KanoBlack; 06-03-2011 at 07:40 AM.

Champ
    Det är fejk 100% !
    Kolla den här instruktionsvideon. vad är det för tips Seagal ger Lyoto?
    Respekt till seagal för sin aikido eller vad han nu tränat men MMA är MMA och han är helt ute och cyklar