Vilken fighter skulle ni vilja att MMA Forum intervjuade?
Skriv ett inlägg om den eller de fighters som du vill läsa en intervju med.
Vilken fighter skulle ni vilja att MMA Forum intervjuade?
Skriv ett inlägg om den eller de fighters som du vill läsa en intervju med.
bobby "bobby danger" rehman
per eklund
Matti!
Han är en riktigt bra fighter och kommer bli stor i framtiden.
En kille som gått från streetfighter till tävlingsmänniska
Lätt Matti, blev faktist lite av en favorit efter Travel fight =)
Appropå (hur fan stavas det?) Matti så MÅSTE ni som inte har sett hans fight mot Thomas Valentin se den!
Är det denna du menar?Originally Posted by Smackadack
Del 1
Del 2
Riktigt bra fight.
Jag kan fixa kontakt med matti, eller göra en intervju om ni vill det
Fint! det skulle uppskattas, skickar ett PM till dig om ett tag.Originally Posted by sluggo
Tor Troéng kanske, han vann över Matti och är dessutom nere i Brasilien nu och rullar med Marcello Yougi.
valfri stor svensk fighter per eklund matti m david b osv
Kanske är lite svårt men jag skulle gärna läsa en utförlig intervju med Mauricio Rua som berör allt från uppväxt till träning och framtidsplaner...mer som memoarer kanske. Det skulle jag uppskatta! Fixar du det Eidos?![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Det svåra blir nog att han inte kan engelska speciellt bra så intervjun skulle behövas göra på spanska eller potugisistka eller vad de nu snackar. Sen ska man får kontakt med honom också.Originally Posted by ShogunRua
Ja portugisiska är det. Ja kontakten kan bli svår, träligt att sitta i telefon med brasilien i ett par timmarmen det vore kul läsning!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Haha, vad var det för fel på Rondbruden? Fick värsta skakningen...Originally Posted by Henrik
Hehe, det var väl lite sött o sexigt, jag gillade det. Från 00:26 i första videon om någon vill kolla.Originally Posted by Eratus
jag såg det då live mohahahaOriginally Posted by Henrik
hon fick lite uppmärksamhet då.
Stackare, jag kan erbjuda dig terapi om du vill ^^Originally Posted by N1clas
Finns intervjuer av nordiska fighters på asgardmma.com t.ex. så berättar Per Eklund om träningen på Team Quest
http://asgardmma.com/2007/06/26/per-ekl ... eam-quest/
Najs tack så mkt, och välkommen til forumet.Originally Posted by Tapthis