Chuck Liddell vs Tito Ortiz
Vem vinner?
Chuck Liddell vs Tito Ortiz
Vem vinner?
Jag är ganska övertygad om att Chuck vinner men jag hoppas och vill att Tito ska få bältet en gång till. Jag kan helt enkelt inte rösta mot Tito så jag satte min röst på Tito, så det blir väl den enda på han.
Jag har inte skickat in till UFC 66 tävlingen här på forumet än, av samma anledning, Chuck och Tito fighten. Jag vill inte sätta Chuck som vinnare eftersom jag vill att Tito ska vinna, om jag skickar in så sätter jag Tito som vinnare. Jag tippar hellre fel än röstar mot Tito. Jag har inget emot Chuck utan tycker han är riktigt bra, underhållande och en härlig snubbe men Tito är favoriten sen jag börja kolla på UFC och han var LHW champ.
Många tycker Tito har dålig attityd och sådana grejer men jag tycker han är riktigt bra. Skulle lätt velat bo på Big Bear och vara med och träna med deras gäng. Tycker han är riktigt reko, kolla bara när han förlorar bältet till Randy efter fem ronder så innan Big John höjer armen på Randy så vänder Tito sig och pekar på Randy trots man vet hur mycket Tito vill ha bältet och hur mycket han har snackat om att han ska knocka Randy + att han tar bältet och sätter själv på det på Randy, när han förlorar gör han det stort också, ingen dålig förlorare, förlorar som en champ. Tito Ortiz är grym...
Ser inte hur Tito ska lyckas vinna på något sätt faktist.
Jag tror int eTito vinner men jag hoppas på det! Jag är väldigt anti Chuck så![]()