UFC 113 - Machida vs. Shogun 2
Vem vinner?
UFC 113 - Machida vs. Shogun 2
Vem vinner?
Shogun vinner igen och får äntligen sitt bälte
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jo hoppas han vinner, det har varit sjukt konstiga domslut i de senare galorna också, så man vet aldrig.
Hoppas Shogun vinner. Fast alltså Machida... Kan inte räkna ut honom :S
Hjärtat säger Shogun.
Inför deras första möte var jag typ den enda personen på hela klubben som sa att Shogun skulle vinna. Nu är det ungefär hälften som håller med mig inför nästa möte.
Tror och hoppas Shogun på KO.
Hoppas lite på Shogun, kanske mest för att vi då kan få se A. Silva gå om titeln i LHW![]()
Machida vinner enkelt
Det förutsätter nog att Machida lägger av efter en förlust. Silva har väl sagt att han inte skall konkurrera med Machida vilket han definitivt gör om han tar en titelfight i LHW, oavsett vem som är mästare.Hoppas lite på Shogun, kanske mest för att vi då kan få se A. Silva gå om titeln i LHW :)
Allow a homie some wishful thinking![]()
Frågan är oklar. "Vem vinner?" i UFC kan betyda "Vem gjorde överlägset bäst ifrån sig i matchen?" och få ett svar, och "vem fick domslutet?" och få ett helt annat. Jag tror Shogun är svaret på båda frågorna den här gången, vilket också borde ha varit fallet senast.
Jag vill att Shogun ska vinna, men magen säger Machida. Om Shogun vinner vinner han på (T)Ko om Machida vinner blir det nog på domslut.