kommer vår svenska stjärna Hamid " Akira " vinna TUF 14?
Ja
Nej
annat
kommer vår svenska stjärna Hamid " Akira " vinna TUF 14?
Last edited by KanoBlack; 09-30-2011 at 11:48 PM.
Efter att ha sett hur det gick i hans första match så har jag svårt att se hur han ska ta sig igenom alla andra. Om det inte visar sig att den han mötte i första var den svåraste fighten.
Fast man får ju alltid hoppas på vinst.
tyvärr så har jag en annan som favorit denna säsong![]()
*sending out positive thoughts* han vinner
Jag skickar positiva tankar till Akira, tror att han kan vinna om han tar åt sig av coachningen han har möjlighet att få där. Men det är helt klart tufft motstånd.
Jag röstade nej.
Motivering: Detta är en tuff säsong. Akira är duktig, och har potential att gå långt, men motståndet är riktigt svårt. Med det sagt så betyder det inte att han ändå inte får ett UFC-kontrakt till slut, vinner han några fights och visar sin personlighet så är han snart publikfavorit![]()
Jag hejar på Corassani och hoppas att han kommer långt och helst hela vägen. Men baserat på inträdesmatcherna så tycker jag att det såg ut att finnas mer kompetenta fighters i huset så jag tror inte att han vinner
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Världen behöver mer optimister och mindre realister ;P
Tror inte heller att han vinner, men håller verkligen alla tummar.
Ska rösta på knockout of the season på hans första match. Hela Sverige borde gå ihop och fixa de där 25 000 dollarna till honom!
Jo, haka verkar han ha, får hoppas att bisping o Co lär han bättre fot/huvudrörelse, sen har han knockout power och Förhoppningsvis va killen han mötte först en riktigt grym kille som ingen i hela världen skulle kunna ta sig upp ifrån från marken som akira gjorde, "optimist"![]()
akira spöa killen som skulle vunnit hela tuf 14! hoppas han går in med sin hatt till buren nästa gång som en ung wanderlei och så måste han skaffa sig en ny säng efter att ha fått hela sängen nerskvättad med mjölk?
akira spöa killen som skulle vunnit hela tuf 14! hoppas han går in med sin hatt till buren nästa gång som en ung wanderlei och så måste han skaffa sig en ny säng efter att ha fått hela sängen nerskvättad med mjölk?
"idag 22:25"
står de att jag postat mitt senaste inlägg, faktum är att alla inlägg ligger 2 timmar före riktig tid för mig, är detta nått som gäller alla eller gör jag nått fel? min dataklocka stämmer ju.,..
forumets tid är ute och cyklar! så det är bara att ändra på klockorna och anpassa sig efter forumet![]()
hahahaa "bra 'idé'"