Tror ni att våran nya Minister som har ansvar för idrottsfrågor, Cecilia Stegö Chilò, kommer ta fighten för oss kampsportare och ifrågasätta den nya lagen?
![]()
Tror ni att våran nya Minister som har ansvar för idrottsfrågor, Cecilia Stegö Chilò, kommer ta fighten för oss kampsportare och ifrågasätta den nya lagen?
![]()
Hon hade ju inte ens koll på att hon var idrottsminister.
Jag hyser förakt över människan och samtliga idrottsministrar som varit aktiva under mitt liv. Jag tvivlar på att hon kommer lyfta ett finger för att ens läsa igenom våra debattinlägg om varför vi vill behålla vår sport. Vi ses på en Fight Club nära dig.
Jag tror inte att kampsport står särskilt högt på hennes dagordning. Om hon nu ens blir kvar som minister.
Å andra sidan är det ju inte hon ensam som sköter alla frågor rörande idrott.
Vi får la se.
Kärringen sparkades ut. Rätt löjligt att alla blir korsriddare men har ändå inte ett dugg till övers för en kvinna som inte ser ut att sysslat med idrott en dag i hennes skabbiga överklassliv.
Hon var tydligen en lovande kulstöterska i sina unga år, enligt Aftonbladet.
Men jag anser nog att det behövs en ren idrottminister med endast de frågorna att fokusera på.
Sen får vi förstås vara glada att vi lever i ett land där man kan ha någons obetalda TV-avgifter som förstasides-nyhet en vecka i sträck. Störtlöjligt.
Vi får se vem efterträdaren blir, man får hoppas på en kille med boxarnäsa och brottaröron!
haha "musse for president"
Andreas och musse skulle kunna ha hand om idrottsutskottet, det skulle nog kunna bli bra mycket roligare att gå på riksdagsdebatter då
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
LÄTT ShogunRua![]()
Äh, vafan, inte kan vi ha två shemales sittandes i ministerposter, vet ni vad John Wayne hade gjort med de där två? Dekadensen är total. Nej, Ricky Bruch eller Ehrling Wahlgren eller någon gammal karaktär däremot, då börjar vi prata om action i finrummet.