Här röstar vi på vem som blir utvald som bästa fightern 2010 av mmaforum.se's medlemmar!
Skriv gärna om ni känner att det fattas något namn som var värd att komma med.
Alistair Overeem
Georges ST Pierre
Jose Aldo
Anderson Silva
Cain Velasquz
Nick Diaz
Mauricio Rua
Frankie Edgar
Här röstar vi på vem som blir utvald som bästa fightern 2010 av mmaforum.se's medlemmar!
Skriv gärna om ni känner att det fattas något namn som var värd att komma med.
Last edited by KanoBlack; 01-15-2011 at 08:21 AM.
Overeem är en outsider värd att nämnas där gsp är favoriten, inte bara för att han kör över folk och är mästare i mma men för att han även vann k1.
det är starkt!
Jag säger Overeem med tanke på att han har krossat allt i flera olika sporter och har flera bälten, allt under ett år.![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Håller med om overeem men kan inte undgå att rösta på min personliga favorit YES WE CAIN som krönte året med att utklassa lesnar
mera MMA !!
Overeem är bäst men han har ju inte presterat lika mycket i MMA som cain 2010 imo.
Cain is the Champ in the Big show. gotta give that some cred.
Men nästa års omröstning kommer jag välja Alistar på![]()
Känns som om det blir en jämn match mellan GSP och Alistair med en outsider i cCain, Jose aldo har jag sett någon match där han var grym och hört att många rankar honom inom p4p, men kanske lite uppmärksamhet kring den viktklassen som gör att ingen röstar? har inte lika bra koll på honom som på resten
mera MMA !!
Tycker att Overeem är den fighter som uträttat mest i kampsportvärlden 2010 så han får min röst. Säger inte att han är oslagbar men enligt mig har han uträttat mest.
jag ångrar min röst, måste hålla mig till alistair overeem för han har gjort något legendariskt iår
mera MMA !!
Röstade också på Overeem. När man tänker på det är det väl mest pga hans vinst i K-1 då han i MMA mött ganska magert motstånd.
Snart stänger omröstningen och år 2010´s bästa MMA fighter blir vald. Ni som inte hunnit välja än bör klicka på sin favorit för snart är det officiellt.
Glöm ej att vi talar om året 2010 endast!
Verkar som om det antingen blir GSP eller Overeem! Båda är värdiga vinnare enligt mig men Cain borde fått fler röster för sitt 2010