Pride 33: Wanderlei Silva vs. Dan Henderson
Vem vinner? och hur?
Pride 33: Wanderlei Silva vs. Dan Henderson
Vem vinner? och hur?
Dan Henderson på decision. Känns som han kommer vara för stark den här gången. Fast man ska ju knappast räkna bort Silva, han lär ju vara lite revansch sugen efter förlusten mot Crocop.
Wanderlei Silva, Decision
Dom kommer slugga vilt, men Dans chin är grym![]()
Wand kommer vinna på att han är så aggresiv..
Jag vet inte om jag röstar förmycket med hjärtat nu men Dan på decision. Jag tycker inte han är helt uträknad och jag hoppas att han avgör men tror på ett decision i Dans fördel.
fan vad en förlust här skulle skada wandys karriär känns det som
Jag tror på wandy på Decision, jag undrar varför hendo (inget illa menat mot hendo, en av mina favoriter) fick denna titelmatch? Kunde inte lill Nog få denna titelmatch?
Genom att förlora mot Misaki och inte försvara sin MW titel har han sannerligen gjort sig förtjänt av den här chansen...
Jo men iksom, om han vinner kommer han att två bälten?
jag hade hellre sett en "riktig" MW titelmatch mellan Nog och Wandy
Jag var sarkastiskt.Originally Posted by Anden
Helt absurd matchning.
Henderson har ett WW bälte som han inte förtjänar att försvara.
Om Henderson vinner har han 3 bälten...![]()
Puh, trode direkt att jag hamnade i onåd hos de stora grabbarna här :P
PRIDEs bälten är mer eller mindre ett skämt...
Tycker inte man ska hänga upp sig på bälten i någon organisation, det är fightern som har bältet som är intressant och itne själva bältet!
Wandy har bara 3 röster mer!
Hoppas på Henderson men tror faktiskt på Wandy. Brutal förlust senast som säkerligen taggat till honom rejält.
Jo, men om mannen som bär bältet har förluster bakom sig borde ju killen som vann över honom bli mer intressant, men det blir han inte.Originally Posted by hempas
Det är fortfarande mannen som bär bältet som hypas torts att han inte förtjänar det...
Jag tror att wanderlei vinner på KO i första ronden. Tror att vi kommer få se lite av den "gamla" hyperaggressiva Wanderlei som går på knock direkt från ringhörnan =).. hoppas på det iallafall.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
knepig...
Jag var bombsäker att wanderlei skulle ta denna.
Nu börjar jag bli osäker. magkänsla....
sätter mina pengar på KO. av vem låter jag vara osagt nu...
Wand på KO i andra ronden tror jag. Han lär vara sur efter förlusten mot Crocop. Jag tror inte heller att han pallara att knocka Henderson i första eftersom han har en så pass bra chin.