Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.

View Poll Results: Omröstning: Gillar du Jon Jones?

Voters
35. This poll is closed
  • Ja, jag gillar honom

15 42.86%
  • Nej, jag gillar inte honom

15 42.86%
  • Jag bryr mig inte om honom

5 14.29%
Results 1 to 22 of 22
    President
    Blog Entries
    30

Question Omröstning: Gillar du Jon Jones ?

Gillar du LHW mästaren Jon Bones Jones efter allt det som skett mellan honom och Rashad, hans underliga skada och Rampage motorboat dissen?

Rösta Ja eller Nej eller jag bryr mig ej och kommentera gärna varför du röstar som du gjort

Last edited by KanoBlack; 09-29-2011 at 02:23 AM.

Contender
    en otrolig fighter men jag behöver inte gilla honom, han är en filur

Champ
    Han är en riktigt grym fighter, men jag klarar inte av hans personlighet överhuvudtaget. Han är i mina ögon en kaxig och falsk bråkmakare som försöker framstå som ett helgon.

Contender
    Blir han lite mer skitig och kaxigare och blir en riktig deushbag så kommer jag gilla honom
    precis som nick diaz, men det funkar inte med ett mellanting

Moderator
    Jag kan inte säga att jag ogillar honom. Framförallt inte efter hans spektakulära uppvisningar i buren. Trots att han t.o.m spöat min största mancrush gillar jag honom som fighter. Sedan håller jag verkligen inte med om allt han gör men det är e n annan femma.

Champ
    Jag gillar hans matcher men ogillar hans personlighet.

Hall of famer
    Han är en grym fighter, men en människa som inte valt hur han vill vara som människa än... Om man säger så :P

Hall of famer
    Han är det bästa som hänt i UFC på länge. Jag längtar tills hans nästa match.

Jag läser inte skvallerpress och kan inte bry mig mindre om det.

Champ
    Blog Entries
    28
    Som Brawler skrev så är han en grym fighter, men han tycks inte kunna bestämma sig för vem han är, eller hur han är. Jag är lite mittemellan med honom, Rashad råkar vara en av mina favoriter i LHW-divisionen och efter allt som har hänt mellan de två så har min respekt för Jones sjunkit. Däremot så är ju Jones en otroligt begåvad människa som vid 24 års ålder håller i det mest prestigefyllda MMA-bältet som finns på denna jord, och han har bannemej förtjänat det, så jag kan inte riktigt hata honom heller.

Rookie
    Jag gillar Jon Jones. Känns lite som att Rashad har blåst upp allt.

För övrigt tyckte jag klippet var riktigt roligt för Anderson Silva sitter där och man ser hur han verkligen inte förstår ett skit av engelskan ändå sitter han och ler. Skön lirare den där Silva.

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    91
    Som fighter är han enastående. Nyskapande, aggressiv och söker alltid avslut. Sånt gillar jag! Han är ingen fegis som jagar decision-vinster direkt.

Men jag har absolut inte tagit honom till mitt hjärta. Hans personlighet tilltalar mig inte alls.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Spammar säkert
    Jag gillade Jon Jones fram tills han började ducka Rashad, då sjönk Jones ordentligt i mina ögon. Ja menar, Rashad hade första tjing på att slåss mot Shogun om bältet och när Rashad blev skadad så kom Jones in på ett bananskal. I mina ögon så är det inget snack om att Rashad borde vara den förste i kön för att få slåss mot Jones om bältet men i stället så ska Rashad behöva slåss mot Phil Davis och efter det så ska Jones möta Rampage. När Jones fick reda på att han inte behövde operera sig så borde han ha sagt typ "ok, vinner Rashad mot Phil Davis så väntar jag på honom för en titelmatch". Att Rashad tar Phil Davis och att Jones tar Rampage är hyffsat säkert så känns bara som att Jones ville ha mer tid att utvecklas för att våga slåss mot sin gamle klubbkamrat Rashad. Just my 2 cents :-)

Rookie
    Quote Originally Posted by Kilo View Post
    Han är det bästa som hänt i UFC på länge. Jag längtar tills hans nästa match.

Jag läser inte skvallerpress och kan inte bry mig mindre om det.
    håller helt med

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by johanvbg View Post
    Jag gillade Jon Jones fram tills han började ducka Rashad, då sjönk Jones ordentligt i mina ögon. Ja menar, Rashad hade första tjing på att slåss mot Shogun om bältet och när Rashad blev skadad så kom Jones in på ett bananskal. I mina ögon så är det inget snack om att Rashad borde vara den förste i kön för att få slåss mot Jones om bältet men i stället så ska Rashad behöva slåss mot Phil Davis och efter det så ska Jones möta Rampage. När Jones fick reda på att han inte behövde operera sig så borde han ha sagt typ "ok, vinner Rashad mot Phil Davis så väntar jag på honom för en titelmatch". Att Rashad tar Phil Davis och att Jones tar Rampage är hyffsat säkert så känns bara som att Jones ville ha mer tid att utvecklas för att våga slåss mot sin gamle klubbkamrat Rashad. Just my 2 cents
    tror samma sak som dig, han ger sig själv tid och det här är en av få fall i ufc där jag får en så stark känsla av duckning,det är inte en vanlig känsla när det gäller ufc
    mera MMA !!

Contender
    Hoppas Rampage knockar honom

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    tror samma sak som dig, han ger sig själv tid och det här är en av få fall i ufc där jag får en så stark känsla av duckning,det är inte en vanlig känsla när det gäller ufc
    Jag vill minnas att när Rashad var champ så duckade han Rampage, som fick ta fighten mot Jardine istället för om titeln. jag tror t.om Rampage nämner det i någon intervju på Youtube.

Hall of famer
    Gillar Jon ogillar Rashad, både i och utanför ringen.

Champ
    Tycker att han är nästan lika bra på att snacka skit/skapa drama som han är på att slåss :P
    Gillar att se hans matcher då de alltid är sjukt underhållande sen vet jag inte riktigt vad jag tycker om allt annat. Nån annan som misstänker att han bara vill bygga upp en image? Alltså att han spelar en roll utanför för att få mer $$ ?

Hall of famer
    jag diggar allt jag sett hittills, varför hatea på showmanship.
    det är ju nice.
    mer intressant om nån av dem kanske lackar under matchen Mindfucking

President
    Blog Entries
    30
    resultaten börjar faktiskt skifta nu, snart är det jämnt många mellan de som ogillar och gillar jones !
    mera MMA !!

Hall of famer
    Neej fyy. Hur kan det bli så... Hahaha. Nämen som sagt, grym fighter men obestämd personlighet.

Champ
    Quote Originally Posted by Brawler View Post
    Neej fyy. Hur kan det bli så... Hahaha. Nämen som sagt, grym fighter men obestämd personlighet.
    haha, verkar som att ju längre tiden från det att han och rashad tjaffsade så glömmer folk bort allt skit och minns han som fighter mer än skitsnacket. Står 15-15 nu i röster så det här är mmaforum.se´s största vändning 2011