Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 28
    President
    Blog Entries
    30

Question MMAForum.se´s UFC 126 Tävling: Vinn snygga MMA T-Shirts

Var med och ha chansen att vinna T-Shirts från de kända MMA märkena Dethrone, Punishment och Warrior International.

UFC 126 Tävlingsupplägget är enkelt och består av 3 steg:

1. Klicka på : Facebook Gilla knappen här ovanför
    2. Motivera kort varför: Dina 3 favoriter av följande vinner sina matcher på UFC 126

• Anderson Silva vs. Vitor Belfort
    • Forrest Griffin vs. Rich Franklin
    • Ryan Bader vs. Jon Jones
    • Utslagningsfrågan: Vem är Matchmaker på UFC?

3. Mejla in ditt svar & motiveringar till admin@mmaforum.se tillsammans med ditt forum nick & T-shirt storlek. Vi väljer ut 3 st vinnare dagen efter UFC 126 galan den 6 Februari.

Skriv ett inlägg i denna tråd så att vi enkelt kan hitta er vid utlottningen av priserna.

(Obs tävling gäller endast forummedlemmar, Är du inte medlem än registrera dig här )

Se alla UFC Tävlingens priser genom att klicka på denna länk - sponsrade av Wearhard.se.

Exempel på Punishment T-shirten på Tito Ortiz.
    Last edited by KanoBlack; 01-31-2011 at 12:37 AM.
    mera MMA !!

Champ
    har storlek M i verkligheten men antar att man ska ha S då för att se krallig ut

Hall of famer
    Quote Originally Posted by pellepersson View Post
    har storlek M i verkligheten men antar att man ska ha S då för att se krallig ut
    Det är ju amerikanska märken, och där brukar väl L ligga just under svensk XL, iallafall enligt min erfarenhet.

Behöver man pricka in rätt vinnare eller bara ha en bra motivering?

President
    Blog Entries
    30
    yes! Pricka rätt vinnare och motivering är det som gäller

Spammar säkert
    Fixat jag med nu är det bara hålla tummarna!

President
    Blog Entries
    30
    Kul med det stora intresset för tävlingen!
    Hittills har vi fått in över ett 20tal deltagare där de flesta faktiskt har olika vinnare och bra motiveringar varför
    så pass bra motvingar att jag själv börjat tvivla på det jag själv skulle tippat från början, men helt klart att det finns få klara favoriter
    publicerar motiveringarna anonymt efter tävlingen då det är riktigt intressanta tankar
    mera MMA !!

Champ
    Kul tävling och forum!

Moderator
    Välkommen
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Tävlingstillägg: Inga konstigheter förutom att man som deltagare skriver ett inlägg i den här tråden så att vi enkelt kan hitta er sen när vi utser vinnarna.
    Last edited by KanoBlack; 01-31-2011 at 12:38 AM.

Spammar säkert

<3

Mad card, kommer bli as nice!

Hall of famer
    Kul att man ändrat tävlingen under tävlingens gång...
    Nu måste man alltså skaffa ett jävla facebookkonto om man ska vara med?

President
    Blog Entries
    30
    Alla ändringar som skett gäller från och med att de gjorts, ni som deltog innan kör på det ni gjorde och alla har samma chans!
    Ändringarna har gjort i efterhand för att vi som forum och våra tävlingar ska få mer spridning bland ännu fler mma fans som hittar hit.

Darbog om du redan skickat in ditt bidrag innan så är de OK och nej du behöver inte skaffa facebook konto.
    Om du är anti facebook och inte har ett konto och inte deltagit än, så då gör vi ett undantag endast för dig! för det måste vara unikt att inte ha facebook konto
    Last edited by KanoBlack; 02-01-2011 at 07:20 PM.
    mera MMA !!

Hall of famer
    :P Det låter ju sketabra! Då skickar jag in mitt bidrag sedan. Får bara hoppas att det inte var sarkasm, för jag är dålig på att fatta sånt ^^

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    :P Det låter ju sketabra! Då skickar jag in mitt bidrag sedan. Får bara hoppas att det inte var sarkasm, för jag är dålig på att fatta sånt ^^
    hehe nä inge sarkasm vi kör på det
    mera MMA !!

Rookie
    Skickade in mitt bidrag för några dagar sedan men skriver väl i tråden nu så att ni hittar mig lättare när jag har vunnit haha

President
    Blog Entries
    30
    Lycka till alla tävlanden! För några av er är det redan kört då ni haft fel svar på UFC´s matchmaker fråga
    Ni andra får hålla tummarna

Champ
    matchmakern har jag rätt på , snart får jag reda på resten! Tror man varit överambitiös och kanske borde gått på de som är favoriter.

President
    Blog Entries
    30
    Vinnarna kommer att publiceras här i tråden senare under kvällen så var uppmärksamma och om ni vunnit skriv en rad i tråden så att vi vet att ni fått reda på det

Vi tar kontakt med vinnarna för att fixa storlek & adress för att skicka ut vinstpriserna som skickas av Wearhard.se våran UFC 126 Tävlingssponsor. Stort tack till dem!
    Last edited by KanoBlack; 02-06-2011 at 11:07 AM.
    mera MMA !!

Moderator
    Akta spoilers i den här tråden Ett stort grattis till vinnarna och ett lika stort tack till wearhard.se
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    missade på forrest vs griffin =(

President
    Blog Entries
    30
    Nu publicerar vi de förlorande Tävlingsbidragen i MMAForum.se´s UFC 126 Tävling.
    Många med vassa motiveringar & otur, läs hela listan på de som inte vann genom att klicka här.

Vi hade flera medlemmar som hade alla rätt därför väljs de 3 med bäst motiveringar ut.
    Vinnarna presenteras senare ikväll!
    Last edited by KanoBlack; 02-06-2011 at 03:59 PM.

President
    Blog Entries
    30
    Vi börjar med vinnare NR 1 som svarade följande:

Anderson Silva vs Vitor Belfort: Jag tror att Anderson Silva vinner detta då han är, enligt mig, den bästa strikern i världen som även är riktigt duktig på marken. Jag tror att Vitor är för ringrostig för att vinna över Anderson.

Forrest Griffin vs Rich Franklin: Svår fight att välja vinnare mellan dessa då stilarna är ungefär likadana men eftersom att Forrest Griffin är min absoluta favorit så tror jag på honom. Han har ett riktigt hjärta som jag tror kommer vara en avgörande faktor.

Ryan Bader vs Jon Jones: Här tror och hoppas jag på Jon Jones. Väldigt kreativ fighter som slänger till spinning elbows och liknande och gör så att det ser enkelt ut. Han är även väldigt bra brottare som man såg efter att han hade slängt runt Matt Hamill lite som han ville. Bader har ännu inte mött någon av detta kalibret så därför tror jag på Jon Jones.

Forum nick: Humla

Grattis Humla!

Vinnare nr 2 skrev följande:

Anderson Silva slår Vitor Belfort. Även om Belfort är större än Silva så kommer nog Silva utnyttja sin rutin och sin oslagbara teknik och precision för att avgöra denna relativt jämna fight

Forrest Griffin slår Rich Franklin. Även om det var länge sedan Forrest Griffin slogs tror jag han tar hem denna fighten efter sin fina insats mot Tito Ortiz. Rich Franklin kommer från en seger mot Chuck Liddell men detta är inte en lika stor erövring. Griffins form ser helt enkelt snäppet bättre ut även om denna fight kommer bli otroligt jämn.

Jon Jones slår Ryan Bader. Bader stark och obesegrad i UFC. Jones har bara en förlust p.g.a. illegal elbows. Jag ser därför även Jones som obesegrad. Jones blev newcomer och breakthrough fighter of the yar 2009. Han är starkare än Bader på alla plan och mina pengar satsas på Jones.

Användarnamn: UFC4Ever

Grattis UFC4EVER!!

Vinnare nr 3 skrev följande:

Anderson silva
    Forrest griffin
    Jon jones..
    För att dom är bättre allroundfighters helt enkelt.

Nick: JJOHANSSON

Grattis JJOHANSSON! (Denna gång hade du dubbeltur ;D )

( fanns ett annat tävlingsbidrag som även hade alla rätt & motiveringar men som inte skrev sitt användarnick i mailet och skrev inte i denna tråd vilket gör att vi inte kan veta vem det är innan tävlingen nu stängs, Vi gjorde vårt bästa och mejl skickades men vi hade inte fått svar vid denna tidpunkt. En ny chans kommer nästa tävling! )

Grattis alla ni som vunnit!!! Ska bli kul att få se er alla i forumet i framtiden.

Skriv ett inlägg i den här tråden så att vi vet att ni fått reda på att nu vunnit så fixar vi så att T-shirtarna skickas hem till era adresser.

Tack till alla gamla och nya medlemmar som ställt upp i tävlingen och gör det möjligt att fortsätta göra nya i framtiden, tack även till vår sponsor Internet butiken Wearhard.se som står för de fina priserna.
    Last edited by KanoBlack; 02-06-2011 at 07:04 PM.

Rookie
    Härligt att man vann Var ska jag skicka min adress och sånt?

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Humla View Post
    Härligt att man vann Var ska jag skicka min adress och sånt?
    Jag PM:ar dig här i forumet så kan du svara med din adress och storlek igen

Rookie
    Pma mig med

Hall of famer
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    Darbog om du redan skickat in ditt bidrag innan så är de OK och nej du behöver inte skaffa facebook konto.
    Om du är anti facebook och inte har ett konto och inte deltagit än, så då gör vi ett undantag endast för dig! för det måste vara unikt att inte ha facebook konto
    Är väl egentligen lite off topic, men idag var dagen då jag efter vissa påtryckningar skaffade skiten (facebook alltså).

För att gå lite mer on topic så hade många som sagts intressanta motiveringar. Min favorit måste vara : "För att de är bättre allroundfighters helt enkelt."

Page 1 of 2 12 LastLast