UFC 103
Mirko Cro Cop Vs. Junior Dos Santos
Vem tror du vinner?
UFC 103
Mirko Cro Cop Vs. Junior Dos Santos
Vem tror du vinner?
Jag tror på dos santos. Ung "up and comer" med ett superbt camp mot en falnande stjärna i crocop. Hård match för båda men jag tro dos santos står som vinnare när den är slut.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag undrar fortf hur bra dos Santos egentligen är
kan nog sluta hur som helst.. Finns många obesvarade frågor på båda sidorna
Dos Santos är nog den som vinner, Cro Cop har gjort sitt.
Vägrar sluta tro på Crocop...har man dödat min Husgud så måste man förbli någon slags antihjälte med Superkafter...Crocop plockar denna i sedvanlig standad med en vänsterdoja, varför? För att det var längesen nu... ;)
Har inte så stor koll på Santos men Cro Cop är juh ett känt namn och det vore kul å se honom vinna!
oddsen på betsson ligger på 2.00 för crocop och 1.74 för dos santos...
Jag tror och hoppas på att crocop tar detta
Tror nog tyvärr att Dos Santos tar det, men det är alltid svårt att säga när det är två strikers :P
Cro Cop vinner. Right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop!
han har typ inte sparkat på två matcher.
exakt zeddiz, jävligt synd.
It's all an illusion, bara invagga i falsk säkerhet ser ni pojkar. Snart kommer kängan flygande :D
Vilket gör att han borde göra det denna match...speciellt då det är striker vs striker.han har typ inte sparkat på två matcher.
WAR CROCOP!
den kommer...![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"