Kommer Kruth vinna över Ray Sefo i kommande MMA fight?
Jörgen Kruth tar det
Ray Sefo tar det
De borde gå en k1 fight istället
Kommer Kruth vinna över Ray Sefo i kommande MMA fight?
Last edited by KanoBlack; 09-30-2011 at 11:40 PM.
mera MMA !!
jag gillar kruth, jag håller alltid på honom annars och han är favoriten
MEN
Ray Sefo är jag och tror att han fått en bra träning med Belfort och hoppas att han är bättre än vad han var i sin sista MMA fight.
Tycker Sefo känns gammal och trött, tror Jörgen tar det.
Kruth kommer nog ta ner Sefo efter nagra minuter och avsluta pa backen...Kruth har ju tranat grappling ett par ar nu!
Kruth kommer vinna enkelt, Kruth är duktig på marken sett han träna flera gånger
Sefo vann sin senaste mma fight pga av att motståndaren vred sitt knä ur led helt själv
Sefo har lagt passionen på hyllan, Kruth är aktiv och på hugget. Blir en svensk partykväll i ringen?
Svaret är enkelt: Kruth kommer att vinna komfortabelt. Med stabil boxning och hungrig gnp. Visst, Sefo är en legend, men en avdankad sådan.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
sefo är en riktigt stor underdog den här fighten
antar att det här blir maineventet?
japp tror det, blir svårt att få till en större fight än det här?
undrar hur den här omröstningen skulle sett ut om den gjorts utanför sverige? i nya zeeland kanske?
det här bekräftar nog det de flesta här tror och röstat, från senaste galan där kruth gick en mma fight
Kruth kan sin grejj och Sefo kommer att få det svettigt
Nu är väl iofs Sefo ljusår bättre än vad den där killen var. Det är nog rätt gött för självförtroendet att vinna sådär dock. Bra för Kruth.
sista fighten var mot overeems brorsa som han förlorade mot på strikeforce galan.
fast valentijn eller vad han nu heter är ingen duvunge, blir nog en jämnare fight mot Kruth. Hoppas de håller det ståendes ett tag![]()
Stående tror jag nog Sefo tar det ganska enkelt men jag förväntar mig att Kruth går på en nedtagning och avslutar med GnP.