Jag ligger på 4-5 pass MMA i veckan, försöker hinna med 2pass gym 8)
Jag ligger på 4-5 pass MMA i veckan, försöker hinna med 2pass gym 8)
2 pass matta och 2 pass thai / vecka
men oftast blir det något pass jag måste försaka för annat varje vecka så standard är 3pass kampsport/vecka + 1-2pass cardio
Tack vare mitt 2 skiftsjobb så kan jag bara träna shootfighting varannan vecka förutom lördagar, men ska lägga in fler gympass där så småningom när jag har mer tid. Håller nämligen på att totalrenovera en 3:a. Har detta året på mig sen måste jag flytta från min lägenhet jag bor i nu. 2-3 dagar i veckan med den tiden jag har nu kan jag träna...
3-4 gånger i veckan nu , thai+brottning. Sen blir det väl ca 2 gym pass också.
måndag till fredag sen försöker man ta helgen till vila men det går inte alltid :P
försöker gymma 2-3 gånger oxå.
2-4, beror på om jag jobbar helg eller inte. Sen försöker jag lägga in gym också.
6+ pass i veckan, närmare 12pass när jag nailar alla träningar!
Jag saknar alternativet "färre än en gång i veckan".
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
1-3 thai, sen ett löp o ett fys pass... allt beror på jobbet.
2-3 ggr, blir lite mer nu när vi kört igång kickboxning också. Och ungefär lika många gympass.
2 thai pass, 1 bjj och ett mma pass
2 bjj och två mma sen ett mma boxning
3 MMA
2 Grappling + at jag börjat gymma på lunchen istället för att snacka skit i lunchrummet
har börjat med seriös träning nu efter ett tag slappande. så kör väl nu 6 dar i veckan, 2 pass om dagen typ ibland 3 om kroppen klarar av det, vissa helger får man vila :(
Daymn, vart tränar du? :)har börjat med seriös träning nu efter ett tag slappande. så kör väl nu 6 dar i veckan, 2 pass om dagen typ ibland 3 om kroppen klarar av det, vissa helger får man vila :(
ja tränar på flera gym, men ska köra mkt på pancrase nu. anledningen till att jag kör så mycket är att få upp min kondis eftersom jag latat mig så mycket ett par år heh weed 'n girls. svårt o säga nej
hehe hälsa nästa gång du är på pankakanOriginally Posted by homani
Gärna med en Gås i handen hehe
3 pass thai (2 morgonpass)
3 pass shooto
1-2 pass bjj/sw
ibland blir det även "lördagsfighters" 1½-2 h mma sparring. =]
Som rookie blir det 3 mma pass / vecka samt 1 pass boxercise varannan vecka. Känns som det är för lite så skall försöka komplettera med ett par löppass per vecka samt några vändor på gymet. Eventuellt får man kanske kika in nån dag i veckan på pancrase jag med ;) Måste ju kirra beach 2009 för 17...
ska förhoppningsvis köra 2 pass kickboxning, 3 pass BJJ, 1 pass SW, ett pass MMA nu efter skadeperioden om jag har tid.
Jag vill bara säga att det är ett helvete att gå på natur på gymnasiet och kombinera detta med träning när man bor 5 mil från träningen med dåliga bussförbindelser :(
Får väl häva stockar eller nåt
jävlar, du kan inte ha mkt tid över om du tränar så mkt och dessutom går i natur :P
Jag gick natur och jag hadde inf tid över,Originally Posted by Kane
Beror väl på vilket betyg man satsar på
Men avståndet låter skevt kepp it up iaf.
OT:
Jag går inte vanlig natur... jag går på ett program som heter JING (Jönköpings Internationella NäringslivsutbildninG) med inriktning natur vilket innebär att jag läser full naturbehörighet + 900 poäng.. så jag går mellan 8-17 varenda dag... lite halvtungt.. med buss hem efter träning är jag hemma c:a 21:30 :(
oh shietOT:
Jag går inte vanlig natur... jag går på ett program som heter JING (Jönköpings Internationella NäringslivsutbildninG) med inriktning natur vilket innebär att jag läser full naturbehörighet + 900 poäng.. så jag går mellan 8-17 varenda dag... lite halvtungt.. med buss hem efter träning är jag hemma c:a 21:30 :(
jag går på cybergymnasiet... börjar 8 slutar 12 typ haha :D