Vi mods på forumet har diskuterat hur länge resultat mm anses vara en spoiler och beslöt oss för att fråga er.
Hur lång tid efter avslutat event anses resultatet vara spoilers?
Vi mods på forumet har diskuterat hur länge resultat mm anses vara en spoiler och beslöt oss för att fråga er.
Hur lång tid efter avslutat event anses resultatet vara spoilers?
Jag kryssa i en vecka. Vem är det man ska ta hänsyn till som inte ser resultaten någon annanstans inom en vecka, någon som åker till månen kanske? Om man måste vänta en hel vecka för att se eventet så kan man ju inte hålla sig borta från att iallafall titta på resultaten från eventet. Annars kan man ju inte gå in på någon sida som UFC's, Pride's, Sherdogs och på forumen kan man inte vara med och diskutera det senaste...fan vad tråkigt.
Nä, en vecka max röstar jag på.
Förra Bushido US PPV var ju fördröjd 1 vecka....
Ja självklart måste man ta hänsyn till när den sänds. Men sen finns det ju också andra alterativ än US PPV.Originally Posted by hempas
Jag vill också förtydliga att självklart får man diskutera det i tråder märkta med *SPOILERS* direkt efter avslutat event.
Skulle kryssa i en vecka , fast råkade bli 2 =). Känns rätt naturligt med en vecka, behöver väl inga närmare förklaringar.
Direkt efteråt eller under tiden. Vill man inte diskutera det allra senaste på forum, i rädsla för att få något avslöjat, så får man hålla sig undan.