Mr obvious to the rescueOriginally Posted by #thinner#
![]()
Mr obvious to the rescueOriginally Posted by #thinner#
![]()
Jag tror inte att Serra Àr starkare Àn GSP, överhuvudtaget tror jag VanDamme Àr mera vÀltrÀnad fysiskt Àn den lille mannen frÄn amerikat. Jag tror fortfarande pÄ en vinst för gsp, det jag finner mest svÄrtippat Àr hur den ska komma... TKO, sub eller dec?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
snart e dt game time, och baserat pÄ denna poll sÄ vinner GSP sÄ ni behöver inte titta pÄ eventet![]()
Och mmaforum.se Àr lag, sÄ vi kan inte ha felOriginally Posted by N1clas
.
mmaforum.se - alla Àr sÄ snÀlla (och har alltid rÀtt)
Inte för att vara sÄn men de borde i sÄ fall vara mmaforum.se - alla Àr sÄ snÀlla men har aldrig rÀtt. Efter som majoriteten rösta pÄ Hendo mot Silva, Iceman mot Rampage och Wandy mot Hendo.Originally Posted by Delfin
Eller sÄ nöjer man sig med - alla Àr sÄ snÀlla.![]()
Jaja, det dÀr var innan min tid!Fast du har nog rÀtt, vi fÄr nöja oss med att vara snÀlla... SnÀlla och lite dumma, som biff sa 8)
Hah! jag röstade pÄ bÄde A. Silva & Rampage :P
Hendo mot Wanderlei behöver vi aldrig mer nÀmna..
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag hade ju tokrÀtt om deras första match (tvivlade inte pÄ att Serra skulle vinna) och tror det kommer sluta likadant denna gÄngen...
tror nog att GSP tar Serra den hÀr gÄngen, vet dock inte hur. Undrar om han blir submittad om han tar ner Serra, har ganska svÄrt att förestÀlla mig det faktiskt.
Inte lÄngt kvar nu!!
Hoppas att GSP lyckas submitta Serra. Fan va synd det Àr att dom mÄste mötas.
Hoppas att GSP vinner. Annars gör jag en trianle choke pÄ mig sjÀlv !!! :evil:
JÀvlar vad ont det ska göra :twisted:Originally Posted by Madda Fakka
Vad tror ni GSP vill göra för övrigt? jag tror inte han vill ta ner serra, serra Àr ju vÀrdsklass pÄ marken! sen stÄende har ju serra bevisat att han kan ge GSP spö sÄ in i helvette haha. fast han vill ngo hÄlla fighten stÄende trotts allt...
Jag tror att GSP kommer hÄlla det stÄende och visa att han Àr mycket bÀttre Àn serra pÄ fötterna. Serra fÄr ner honom nÄn gÄng men lyckas inte riktigt göra nÄt innan ronden Àr slut.
lol inte en chans att Serra fÄr ner GSP, det ger jag 5 % sannolikhet.. GSP Àr en mycket bra brottare. Undrar om GSP kommer ha problem med Serra stÄende bara..
Originally Posted by Kane
Det serra kan göra Àr vÀl att köra en pullguard, tror inte heller att han kan hamna pÄ marken pÄ nÄgot annat sÀtt, sen sÄg ju serras hÀnder rÀtt sÄ vassa ut i förra matchen sÄ ska bli kul att se hur det gÄr.
jag menar det han kan hoppa in i guard eller hÀnga ner honom frÄn clinch eller nÄt, jag menade inte att han skulle suplexa honom :P