Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.

Poll: Vem Vinner titeln?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 44
    Hall of famer

Georges St Pierre vs Matt Serra II?

Vem vinner? Och framför allt när? hur? varför?

Hall of famer
    Vem? GSP!
    När? Rond 3!
    Hur? TKO (g&p)!
    Varför? För att GSP är en bättre brottare och är för fokuserad för att inte fastna i nån av Serras subs.

Hall of famer
    Tror Serra knockar GSP igen 3min in i första ronden :P

Hall of famer
    GSP 1.25 r3 tko (ref stoppage) due to strikes after highkick.

Hall of famer
    det smartaste för GSP borde väl vara att plocka ner honom, han kanske har den förra matchen nånstans i bakhuvudet, och det är ju aldrig bra.. GSP lär vinna anyway.

Up and coming
    Serra läser GSP för bra... Tror på Serra... decision eller knockout i tredje.

Hall of famer
    Jobbigt...jag har en konstig känsla av att Serra plockar hem denna men jag hoppas och vill att GSP vinner.

GSP TKO R3 (Strikes)

Moderator
    GSP på submission nån gång efter andra ronden... oooh kontroversiellt tänker ni kanske.. vänta bara
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    GSP eftersom year of the upsets är slut :wink:

Hall of famer
    Vill gärna skriva GSP, men har en liten känsla i magen av att det kanske inte blir så.

Serra kanske får in ett luckypunch och däckar honom.

Vad som helst kan hända, vågar inte gissa.

Contender
    Serra vinner, sen vinner Hughes mot Serra, sen blir det en kaos division igen och vi får aldrig veta vem som är bäst :P

Hall of famer
    Jag tror på GSP, men vinner serra så är det för att GSP's psyke inte håller som i flera andra matcher!

Contender
    Serra vinner KO efter en axekick på den 10cm längre GSP!!!

haha skämt o sido...jag säger att Matt Serra vinner efter en chockartad submission i 3e ronden.

Contender
    Serra skickar GSP på röven med ett regn av slag och mountar sedan GSP som ger bort ryggen för o slippa äta mer läder och Serra avslutar med en RNC allt detta sker i första ronden..
    Sen för det andra så har inte Hillbilly Hughes mycket att hämta mot Serra heller inte stående och absolut inte på backen utan han blir en relativt simpel match för Serra.
    Usch vad stora ord hoppas jag slipper äta upp dom :lol:

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Tobbman

haha skämt o sido...jag säger att Matt Serra vinner efter en chockartad submission i 3e ronden.
    Hur ska serra kunna brotta ner GSP??

Hall of famer
    Quote Originally Posted by G&P
    Sen för det andra så har inte Hillbilly Hughes mycket att hämta mot Serra heller inte stående och absolut inte på backen utan han blir en relativt simpel match för Serra.
    Usch vad stora ord hoppas jag slipper äta upp dom :lol:
    Ja, det var stora ord . Men jag hoppas inte heller att du får äta upp dem.

Quote Originally Posted by N1clas
    Han behöver väl inte brotta ner gsp för att "subba"( :wink: ) honom? Valfritt lås från guard..

Contender
    Quote Originally Posted by N1clas
    Quote Originally Posted by Tobbman

Jag har faktiskt ingen aning om hur Serra ska kunna brotta ner GSP. Jag låter Serra sköta sin gameplan med sitt team. Jag säger bara att han vinner på submission...en chockartad...en som kommer från ingenstans!

Återigen, det är ju bara vad jag tror, hoppas och vill se. Jag gillar ju när fighters kan försvara sitt bälte...

Hall of famer
    GSP är bättre än Serra på allt. Han ska och bör vinna matchen.
    .
    .
    .
    .
    MEN...jag tror att Serra kan plocka årets upset här och vinner på en submission efter att GSP plockat ner honom och börjat med GnP.

Contender
    Quote Originally Posted by Starfighter
    MEN...jag tror att Serra kan plocka årets upset här och vinner på en submission efter att GSP plockat ner honom och börjat med GnP.
    Ungefär så.

Contender
    Serra är starkare än gsp och enda stället jag kan se gsp bättre än serra är kanske på just nedtagningar väl på marken har inte mycket o komma med mot serra tror jag.
    när det gäller den stående biten så har dom olika stil, gsp vill hålla distans medan serra med sin kortare räckvidd vill kliva in i zonen och där blir han för jobbig för gsp som clinchar och går på nedtagning väl på backen blir han reversad och som jag skrev tidigare GnP:ad tills han ger upp ryggen och får klappa ut på en RNC!

Hall of famer
    Kontroversiellt uttalande där G&P . Speciellt att gsp inte skulle ha något att hämta på marken. Fan, ser fram emot matchen!!

Hall of famer
    OMG GnP vad är det jag hör har du levt i en låda de senaste åren?
    det låter som du tror att den enda som har subbat matt huges sen han blev bra på subbs, inte har något att hämta på marken.

GsP GnP tko.

Contender
    Jag ska erkänna en grej.. jag håller på o exprimenterar med mitt mentala game och få fram en "loosing is not an option" instälning så jagbestämmer mig för en sak t.ex i det här fallet att Serra kommer att vinna och sen låter jag mig inte tvivla på det en sekund och vägrar ge mig samma sak med det mesta, kort o gott jag går runt och tränar på att vara en riktig tjurskalle :shock:
    och nej jag har inte bott i en låda dom senaste åren tycker bara gsp är överskattad

Hall of famer
    shit det var den sämsta mentala leken jag har hört.
    Du tränar på att folk ska tycka du är dryg och efterbliven, jaja good luck with that.

Hall of famer
    Röstade GSP, vad jag sett är han den bättre fighter, både vad gäller teknik och hjärta. Han verkar som en schysst kille, tycker han förtjänar det.

Rookie
    känns som att gsp är en kille som tar till sig en förlust bättre för att kunna komma igen, han förlorade en gång mot hughes matchen efter krossade å förudmjukade han hughes, så ja tror att gsp är mera revanch sugen å hungrig efter vinsten än serra. men som sagt allt det som skrivs här är spekulationer.

Page 1 of 2 12 LastLast