Kimura.se: 18.05% (63 Votes)
Fightplay.tv: 40.97% (143 Votes)
MMAnytt.se: 40.97% (143 Votes)
F*ck min favorit kimura har hamnat efter=/
över 340röster nu![]()
MMABloggen.se ( tko )
Kimura.se ( Finalist)
Fightplay.tv ( Finalist)
MMAnytt.se (Finalist)
Fightermag.se ( tko)
MMAViking.com (tko)
Kimura.se: 18.05% (63 Votes)
Fightplay.tv: 40.97% (143 Votes)
MMAnytt.se: 40.97% (143 Votes)
F*ck min favorit kimura har hamnat efter=/
över 340röster nu![]()
Last edited by carlespuyol; 07-20-2011 at 04:41 PM.
Konstigt nog läser jag inte på någon MMA nyhetssite, jag får det jag behöver via mmaforum.
Det enda jag ser av svenska mmanyhetssiter är mmanytts videor på youtube.
jappkommer bli ett definitivt svar på bästa MMA-nyhetssajten då det är närmare 400 final röster nu.
kan lägga till att alla röster loggas temporärt under tävlingen så vi går igenom röstningstidpunkter också och hittar vi ett tydligt mönster där många röster kommit in med ungefär samma mellanrum och för samma sajt hela tiden tas dessa röster bort. Obs, alltså bara när det blir ett mönster för av slumpen kan detta inte ske.
VI är inte dummare än så
Moderator teamet lägger ner bra med tid och arbete för att rätt aktör ska vinna och för att de andra sajterna ska känna att det var en fair omröstning utan ursäkter för det finns inget värre än ursäkter inom mma, i buren eller online.
det är vackert tajt iaf![]()
Last edited by KanoBlack; 07-21-2011 at 05:43 AM.
mera MMA !!
Över 400 finalröster har kommit in, det är tight i täten!
För att komma till första sidan och röstningen klickar du här
mera MMA !!
kimura har ju blivit skönare nu efter sin 2:a ändring men tyvärr nog försent för dem denna tävling, annars börjar jag tröttna på MMAnytts jävla tippande i bloggarna, känns som spam och knappt så att man orkar läsa någon utav de längre i tron att man blir påtvingad nån jävla betsson kupong
Dem kan lägga ner bloggarna
haha kul att du nämner det precis när vi själva lägger upp en, tror inte det är så värst farligt utan en rolig grejj men det som kan ha hänt är attde har för många bloggare och de gör det för ofta vilket skapar känslan att kupongen är överallt.
nu har vi fått in över 455 finalröster och det är ca 1 vecka kvar nu tills vinnaren blivit framröstad!
mera MMA !!
grym tävling! fightplay som toppar pushar på det här bra såg jag när jag var o läste på deras sida
MMAnytt är på plats och lägger upp klipp från Alex uppladdning, Strikeforce och säkert från UFC näst. Fightplay lägger upp det som MMAnytt gjorde sist med Alex.![]()
japp, kimura och mmanytt är på plats och rapporterar live, det är stort och undrar hur de har råd med det?
mmanytt borde vinna om deras läsare är trogna och tycker att de förtjänar det.
surfar själv på alla sajter men har min favorit pga av känslan man får och är inne på mmanytt dagligenmen att vara "stora"för att ha gjort tv reklam i början betyder inte att man är bäst.. men nu gör de ju ett bra jobb ändå.
gissar väl att mmanytt ligger på runt 25000 unika besökare i månaden och det är nog mest av alla mma nyhetssajter.
tror dem pushar på i någon artikel snart nu sista dagarna och vinner detta som de gjorde i första omgången precis innan slutet
Last edited by pellepersson; 07-28-2011 at 04:00 PM.
jag gillade fightplay lite mer forr, inte sa manga som bloggade da, David och Patriks bloggar var klart dom basta..
hade varit kul att se Patrik Hallmen borja blogga igen kanske pa mmanytt,kimura eller varfor inte har? haha..
MMAnytt.se: 34.20% (198 Votes)
Kimura knappar in och fightplay drar ifrån lite grann. Alla fans vet om tävlingen, alla MMA-Nyhetssajter känner till den och inom någon dag stängs omröstningen som nu har över fått 579 final röster spridda mellan Sveriges 3 största MMA-Nyhetssajter!
mera MMA !!
Såhär ligger ställningen till med ett dygn kvar!
mera MMA !!
oväntat jämnt faktiskt även i finalen!
Här har ni länken till omröstningen på förstasidan
Finalomgången! Rösta på den bästa Svenska MMA-Nyhetssajten!
Last edited by KanoBlack; 07-31-2011 at 12:35 PM.
mera MMA !!
Åt MMAForum.se och alla medlemmars vägnar vill jag tacka alla sajter och inte bara enbart för att de är med i MMA fansens omröstning : Bästa MMA-nyhetssajt 2011, utan även för att de förser oss med grymma artiklar och mmanyheter där några är i klass med en miljonbudgetsredaktioner. Jag vet att ni läser detta och fortsätt göra ett bra jobb. Jag,vi,alla uppskattar det och ni är alla välkomna att snacka bra,dåliga,hylla,sänka,upplysa & lära ut samt diskutera med alla andra fans och läsare som ni har här.
MMAsajter som valdes ut i vår omröstning av forumets moderatorteam var:
- Kimura.se grabbarna som storsatsar med grymma världsklass produktioner och dessutom verkar de ha fått till en bra sajt nu
!
- MManytt.se grabbarna Martin och cyklarcruisargänget vars hårda och proffsiga arbete tydligt visar sig på mmanytt.se´s framgångar ! Alexs vblog följer nog alla.
- MMAviking.com som vi verkligen gillar för sin personliga touch där Ryan har mer koll på vad som händer i sverige än de flesta. Ryan welcome to sweden.
haha
- MMAbloggen.se grabbarna som startade igång hela mma på internet känns det som och som numera är kidnappade hos nyheter24.se men gör fortfarande ett grymt jobb. Hoppas de får ännu mer plats och uppmärksamhet på n24 för de förtjänar det och hoppas se de här lite oftare då de alltid kommer med intressant kunskap i diskussionerna. Säg åt n24 Gurra att han ska snacka med mig.
- Fightplay.tv grabbarna som håller stilen och har de skönaste bloggarna med fenixfågeln David B i fronten och bra täckning på kampsportssverige . Samt snyggaste t-shirtarna!
- Fightermag gänget är det ingen som känner mer än man besöker sajten och läser deras grymma tidning på toa ( ej negativt utan positivt då det är en fridfull stund i ens liv) men de kan gärna bli medlemmar här också så att vi läsare kan snacka lite med er
? Felicia får gärna gifta sig med mig om hon är singel bara hon inte säger något till min tjej. Om min tjej läser det här så skojar jag.. >=)
MMAForum.se handlar om diskussioner mellan mma fans och styrs helt av dessa fans som ibland är fyllda med kunskap som de delar med sig, ibland är de korkade, geniala, snälla, onda, roliga, torra, informativa, konstiga, sköna , tv warrios, fans, utövare, proffs, stjärnor och rörmockare samt VD:ar. En salig blandning av MMA Sverige.
Alla enskilda medlemmar står för sina åsikter och allt detta bildar MMAForum.se vilket gör oss objektiva vare sig vi vill eller inte.
Yes we cain.
Last edited by KanoBlack; 08-02-2011 at 07:22 PM.
mera MMA !!
Hej!
Nu ska ju röstningen vara stängd va?
Den skulle vara avslutad 1 augusti, betyder det fram till 23.59 ikväll (1 augusti) eller var det fram till 0.00 igår den sista juli?
Last edited by KanoBlack; 08-01-2011 at 01:26 PM.
mera MMA !!
Omröstningen har nu stängts med rekord siffror i deltagandet där över 1000 mma fans klickat in sin röst under finalomgången mellan de 3 största MMA-nyhetssajterna i Sverige.. Tack till alla fans som röstat det är stort!.
Vinnaren meddelas den 3:e Augusti på sajten som bestämt , kommer ej gå att missa.
Stay Tuned.
Last edited by KanoBlack; 08-01-2011 at 09:19 PM.
Ni hittar vinnaren här: Sveriges Bästa MMA-Nyhetssajt 2011.
Ett tack..
Last edited by KanoBlack; 08-02-2011 at 09:23 PM.
Här har ni resultaten efter 1004 röster och den största omröstningen i MMAForum.se´s 5 åriga historia, Grattis till Fightplay.tv!
![]()
Priser har postats och är på väg!
mera MMA !!