Därför att du skriver upprörande korkade inlägg i varenda tråd och ändrar åsikt om allting lika ofta som en annan snyter sig.
Därför att du skriver upprörande korkade inlägg i varenda tråd och ändrar åsikt om allting lika ofta som en annan snyter sig.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
helvete!! väger grabben verkligen så mycke????Snälla macsacre. sluta skriva samma korkade saker om och om igen!
Hans tyngd har inget med saken att göra. Choi väger väl nästan 300kg och fedor tog sig upp från under honom. Det kallas top-control.
enligt sherdog väger han drygt 160kg
tänkte väl de. 300 kg hade han sett ut som akebono för fan:Denligt sherdog väger han drygt 160kg
Jag bara drog till med nåt, poängen var att han är tyngre än lesnar.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Shougun hade fel :D haha ;) nu mår jag bra. Skoja :D nej men 160kg är rätt mkt hur lång är han?
har för mig han e 2 o 20 nått.Shougun hade fel :D haha ;) nu mår jag bra. Skoja :D nej men 160kg är rätt mkt hur lång är han?
kan du sluta misslyckas med alla dina quotes tack
För det första så postar du flera inlägg i rad :P
Vad använder du för webbläsare? Kanske är nåt skrutt i firefox som gör att det inte blir riktiga quote-rutor?
quote funkar inte som det ska i denna forumdel..För det första så postar du flera inlägg i rad :P
Vad använder du för webbläsare? Kanske är nåt skrutt i firefox som gör att det inte blir riktiga quote-rutor?
aha fan blev rädd där ett tag, kör ju med hederliga internet expl.
haha ja du shogge du får la ge mig ett litet gult kort:P
Får man ett till är man portad från sidan. Ligg lågt.Får man ett sådant vet man att man yns lite och att man är lite "för aktiv"
Blir det en match av detta lär man ju gråta blod om Fedor torskar. Är alltid nervklen när han möter vettiga brottare.
Sprawl and brawl
win Fedor via death
e ett nervvrak vem han än möter, vill ju inte han ska förlora. allt som räcker en en bra träff.Blir det en match av detta lär man ju gråta blod om Fedor torskar. Är alltid nervklen när han möter vettiga brottare.
Sprawl and brawl
win Fedor via death
Trodde jag skrev något här efter det senaste inlägget men det är borta tydligen :D haha