Den första svensken i Pride möter Mitsuhiro Ishida i Pride Bushido Survival Finals den 12:e november.
Vem vinner? David Bielkheden vs Mitsuhiro Ishida?
Den första svensken i Pride möter Mitsuhiro Ishida i Pride Bushido Survival Finals den 12:e november.
Vem vinner? David Bielkheden vs Mitsuhiro Ishida?
David vinner! Om han skulle förlora så tror jag det blir på decision, men jag hoppas på att han vinner innan klockan.
Jag tränar som sagt på hilti och jag önskar verkligen david lycka till och hoppas med hela mitt hjärta att han vinner, men detta är en mkt dålig matchup, jag tror han får väldigt svårt, tror david vinner 1/5 matcher mot ishida kanske, men vi får se hoppas som ´sagt verkligen att han iaf kan lysa så han få stanna i Pride. Det är hälsosamt med en svensk där.
jag röstade på David igår i fyllan och ruset men tror inte han vinner endå![]()
galen eller?Originally Posted by Henrik
Ishida kommer leka med David..
Efter ha sett diverse matcher samt vilket gym han kommer ifran samt vilka tranare han har sa.....
Då vet du betydligt mer än mig. Det jag vet är att David är svensk och därför hoppas och tror jag på honom. Har inte sett något av någon av dom utan mitt hopp ligger med svensken.Originally Posted by xynd
Han kommer inte leka med david, det tror jag verkligen inte. Han kommer få göra en bra match för att vinna, david är långt ifrån ngn pushover. Han har aldrig blivit stoppad och skulle inte tro att Ishida kommer göra det heller.
Kanske inte, utav 13 vinster har han 9 vinster på Decisions och båda hans två förluster kom också på Decisions, så han verkar ha en förmåga att gå fulltidOriginally Posted by Henrik
![]()