UFC 101
BJ Penn vs Kenny Florian
Vem tror du vinner?
UFC 101
BJ Penn vs Kenny Florian
Vem tror du vinner?
jag tror på kenny, han är svår att avsluta och jag anser att han har mycket bättre kondis än bj, efter 2 ronder så kommer kenny att börja ta över den stående biten sen vinner han på domslut.
Hatar vanligtvis BJ, men tycker han har blivit ödmjukare sen GSP mosade honom.
Då Penn har suttit i samma rum som Fedor tror jag på honom.
Nått säger mej att kenflo är betydligt mer motiverad än bj inför den här matchen och därför är det svårtippat. Lägger min röst på Kenny
vill att kenny ska vinna men det gör han inte.
Jag gillar Florian och jag tror att han har en chans i den här matchen men min röst faller ändå på Penn. Folk verkar glömma att han är ett monster i LW.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Hjärtat säger Kenny Florian. Gillat honom ända sen TUF1. Dock alltid varit småförtjust i BJ men han sjönk lite i mina ögon efter Greasegate.
Tror att BJ kan vara för svår för Florian dock. Men jag hoppas att han går in och vinner. Florian på UD.
Såg UFC countdown igår natt, fyfan vad både de två tränar. Ser nästan helt öppet ut just nu i mina ögon, gillar både två.
tycker fortfarande att penn tycker för mycket om sig själv, han tror verkligen att ingen är ens nära honom i LW, visst han sa att han fick spö i matchen mot GSP men han höll ju fortfarande på att anklaga gsp för fusk osv osv så han måste ju trott att han kunnat vinna matchen om inte gsp hade fuskat (vilket jag inte tror han gjorde). Nä jag hatar BJ och jag hejar alltid på dom han möter.
Kenflo kommer vinna den här matchen på UD för att han har tränat hårdare eftersom han vet att bj är bra och han inte underskattar honom, bj underskattar kenflo eftersom hans ego är större än king kong, därför förlorar bj denna match.
Jag tycker man har rätt att ha stort ego när man anses vara bäst i världen i sin viktklass.
Själv tycker jag BJ är störtskön.
Ja egot är nog lite väl stort när man efter en torsk måste beskylla sin motståndare för att va roidad.
Snubben har förlorat en enda gång i sin riktiga viktklass och det var i hans fjärde match eller nått sånt.. Jag skulle fan också ha ett stort ego då
hejar pa BJ, hoppas hans kondis haller..rutin rutin..
kolla på fedor, inte fan fjantar han rundor på det viset. inte machida heller. eller a.silva o gsp. brock e väl en anna femma. tycker inte alls om bj. repektlös mot gsp. fullkomligt älskar det faktum att bj inte kom ut till 3e ronden. precis va han behövde en redigt överkörning.Snubben har förlorat en enda gång i sin riktiga viktklass och det var i hans fjärde match eller nått sånt.. Jag skulle fan också ha ett stort ego då
nu vill jag bara han ska förlora bältet me sen kanske han lär sig att ödmjukhet is the way to go.
kolla bara på wanderlei silva. ödmjukare kille får man leta efter. o värre monster att ha efter sig får man oxå leta efter. i alla fall under pride eran.
kenny florian 3rd round by bj crying like a girl and referee stoppage.
Dacrill: det var femte ronden han inte kom ut till :)
Tror på Bj, han kan ju hoppa upp ur en pool.
afan va de så länge ändå, ajdå minnet e inte va det borde va.Dacrill: det var femte ronden han inte kom ut till :)