Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 17 of 17
    Contender

Köptips MMA kläder

Jag börjar med att tipsa om Sports Direct som har ofta väldigt billiga kläder.
    Köpte nyss Vita BadBoy Shoguntröjan för £35 vilket är ett okej pris. Sedan har de sjysta TapOut t-shirtar för runt 100:-/st, köpte precis röda och svart Hendo. Tipsen är självklart affärer jag själv handlat ifrån med BRA erfarenhet!
    MMA:
    MMA and Martial Arts - SportsDirect.com
    Shoguntröja:
    Bad Boy UFC 113 Shogun Hoody Mens - SportsDirect.com
    Hendo t-shirt:
    Tapout Hendo Signature Tee Mens - SportsDirect.com

Levisjeans finns billigt på:
    Levis 501 | Levis Jeans | Dickies Pants | Dickies Girl | Ben Davis | Dickies Clothing | Dockers | Wranglers | Sullen Tee Shirts
    Typ 400:- inkl frakt.

Har ni några tips? Alla klädaffärer är såklart välkomna inte bara MMA.

Champ
    Hur funkar det med tull osv när man beställer från UK? När jag beställde kläder från USA för ungefär 300 så fick jag betala lika mycket extra för tull.

Contender
    Ingen tull inom EU.

Champ
    Man kanske borde slå till och lägga en order då. Är lite sugen på en Team Rampage tisha och några par shorts.

Contender
    Slå till! Finns ju en hel del grejer som är riktigt billigt, särskillt typ "utgående" tapoutkläder men även mycket annat sjyst.
    Köpte även ett par Rival shins:
    Rival RMX MMA Shin Pads - SportsDirect.com
    Vet inte om jag handlar lite för mycket prylar nu. Ska ju ha dem i Thai så vet inte hur bra det passar sig, i värsta fall fortsätter jag använda mina gamla och förhoppningsvis börjar jag MMA träningen nästa termin.
    Lite sugen på ett par sjysta MMA sparring handskar, är Rivals sjysta? Eller Hayabusa Kanpeki Elite som ser ut som gammaldagsa boxningshandskar?

Contender
    Slå till! Finns ju en hel del grejer som är riktigt billigt, särskillt typ "utgående" tapoutkläder men även mycket annat sjyst.
    Köpte även ett par Rival shins:
    Rival RMX MMA Shin Pads - SportsDirect.com
    Vet inte om jag handlar lite för mycket prylar nu. Ska ju ha dem i Thai så vet inte hur bra det passar sig, i värsta fall fortsätter jag använda mina gamla och förhoppningsvis börjar jag MMA träningen nästa termin.
    Lite sugen på ett par sjysta MMA sparring handskar, är Rivals sjysta? Eller Hayabusa Kanpeki Elite som ser ut som gammaldagsa boxningshandskar?

Champ
    Blev en Rampage t-shirt och två par shorts!

Tapout shorts
    Tapout Light Speed Board Shorts Mens - SportsDirect.com

Hitman shorts
    Hitman Fight Gear Board Shorts Mens - SportsDirect.com

Rampage t-shirt
    Tapout Rampage Howling Signature T Shirt Mens - SportsDirect.com

Allt detta för £38.99 inkl. frakt, vilket motsvarar strax över 400 SEK om jag inte är helt fel ute.

Fanns sjukt mycket billigt på den sidan, går leveransen bra och allt är som det ska så kommer jag handla därifrån många gånger, tack för tipset Sami

Champ
    Blev en Rampage t-shirt och två par shorts!

Tapout shorts
    Tapout Light Speed Board Shorts Mens - SportsDirect.com

Hitman shorts
    Hitman Fight Gear Board Shorts Mens - SportsDirect.com

Rampage t-shirt
    Tapout Rampage Howling Signature T Shirt Mens - SportsDirect.com

Allt detta för £38.99 inkl. frakt, vilket motsvarar strax över 400 SEK om jag inte är helt fel ute.

Fanns sjukt mycket billigt på den sidan, går leveransen bra och allt är som det ska så kommer jag handla därifrån många gånger, tack för tipset Sami

Contender
    Handlade därifrån första gången för 3-4 år sedan och handlat totalt 5-6 ggr och alltid funkat bra. Nu sist så beställde jag två t-shirtar och kartongen väger bly när jag får den så jag fattar ju ingenting. När jag öppnar den så har de skickat med världens största kaffekopp och världens tjockaste katalog, lol.

Tänk på att det skickas med DHL som ofta levererar dagtid, jag tog reda på vart de låg så åkte jag och hämtade istället men jag tror man kan beställa till annan adress om man vill(typ jobbet).

Rookie
    Låter helt otroligt att få 1 schysst tapout tshirt för 100:-, dom hade även för barn mellan 2-3 år för 50:-. Så det får bli några t-shirts till mig och sen måste ju lillkillen få sin första TapOut t-shirt som han kan flascha med på dagis !

Hur är storlekarna på Tapouts kläder ? jag är 178cm lång och väger 68kg. Brukar lägga mig på medium på vissa kläder small.

Hur lång brukar leveransen vara ?
    Last edited by Kevin; 10-21-2011 at 01:25 AM.

Rookie
    Tack så mycket för tipset föresten ! uppskattas rejält !

Champ
    Kevin, jag tror att du är en medium. Jag är ungefär i samma storlek som du, och jag är medium. Dock får man leva med att Tapouts t-shirts är lite säckiga i allmänhet.

Ang. min order så fick jag ett mail om att ett par av shortsen jag beställde saknades, men det var efter att de redan hade skickat leveransen. Lite synd att man inte visste det innan, så man kunde valt något annat, men vad gör man.

Contender
    Fick mina grejer idag och det tog ganska exakt en vecka. Shogun tröjan var GRYM!!! Trodde att allt bara var tryck men allt är broderat(eller vad det heter), skitsnygg och kvaliten verkar var topp!
    Rival shinguardsen var ursköna och kvaliten verkar vara bra, dessutom snygga som fan. Dock är jag osäker på om jag ska ha dem på thai, känns som de är lite för tjocka så jag kanske sparar dem tills jag börjar på MMA.
    Köpte ett gäng t-shirtar, thaishorts, susp mm. RIKTIGT NÖJD!!!

Spammar säkert
    Tack för tipsen grabbar!!

Champ
    Fick hem min order idag. Kläderna är ännu snyggare i verkligheten, och sitter hur bra som helst. Synd bara att Hitman shortsen var slut, men det visste jag ju tidigare.
    Jag fick också en gigantisk mugg och en katalog med min order

Är supernöjd, har redan lagt en ny order med två par shorts och två t-shirts!

Contender
    La precis en beställning på fem shorts och en tisha.

Contender
    Fick mina shorts igår. Tyvärr var alla XL/36 gigantiska, så jag ska försöka sälja dem och köpa nya L/34. Konstigt att det är så olika, fick ett par Orcbite 36r och de sitter som ett ormskinn... Var tydligen inte så bred över röven som jag trodde.

Koppen var verkligen enormt stor... som två stora temuggar tillsammans, typ. Ärligt.