Någon som vet någon duktig, meriterad MMA utövare som sysslar med personlig träning inom MMA i Stockholms området? Vet att Bobby på Pancrase bla har sysslat med det och bielkeden, men båda är tyvärr bortresta för tillfället.
Tack på förhand!
Någon som vet någon duktig, meriterad MMA utövare som sysslar med personlig träning inom MMA i Stockholms området? Vet att Bobby på Pancrase bla har sysslat med det och bielkeden, men båda är tyvärr bortresta för tillfället.
Tack på förhand!
Per Eklund kanske?
dra iväg ett PM till BAHMER här på forumet, han har kontakt med Per
Omar på Pancrase kan vara ett alternativ också
Tack för hjälpen!
Om någon vet någon e-post adress eller liknande till Omar så får du gärna skriva ner det eller kontakta mig via PM.
jag kan fråga om omar är intreserad av mer PT tid men det smakar ju och då borde det kosta![]()
Jag jobbar en hel del med personlig träning. Gå in på min hemsida för mer info:
Jag har F-skatt.
http://www.bobby-danger.com
Tjena, tänkte höra om det finns nån duktig mma utövare som kan va intresserad att träna en newbie i örebro området? mvh
känner tyvärr själv inte till någon personlig mma tränare i det området men ett bra tips är att ringa och kolla med
fullcontactfighter.nu i örebro. deras nybörjargrupp ska startas igång nu till höstterminen.
blir nog lättare att komma igång där och sen utveckla det mer med personlig tränare när du kommit igång
mera MMA !!
Kolla med Mattias Awad pa fullcontactfighter han har varit med i gamet lange och tavlar aktivt..