Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Någon här som tränar på Pancrase Gym?
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 16 av 16
    Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Någon här som tränar på Pancrase Gym?

Är det någon här borta som tränar på Pancrase Gym och som skulle kunna säga om det är en bra klubb eller inte?

Lite information om folket där skulle också vara riktigt nice.

Mvh

L

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Re: Någon här som tränar på Pancrase Gym?

N1clas tränar där och håller pass.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Jaha de är den Nicklas som stod med där på hemsidan, misstänkte faktiskt det. Tror jag läst någonstans tidigare att han tyckte om att coacha .

Vet du något om själva stället?

Champ
    Reg.datum
    Apr 2007

Jag tränar där och kan säga att det är en bra klubb ja, folket är väl i stort sett samma skara som på alla andra klubbar alltså väldigt blandat. Det kan tyckas lite trångt men jag föredrar kvalité på träningen och att utvecklas än att träna i de största lokalerna med inte fullt lika duktiga tränare eller sparringpartners. Det brukar dock droppa av folk i mitten av terminen vilket gör att det inte är lika fullt i grupperna som vid terminsstart.

Nivån på den avancerade gruppen är sjukt hög med svenska mått mätt och så har man då Sveriges bästa tränare i Omar Bouiche samt med gästspel från fantastiska personer som t.ex. Waldo Zapata.

Kom ner och testa för att bilda din egen uppfattning tycker jag...

Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2008

bra träning, lite trångt för jämnan

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2009

Kan inte uttala mig om klubben då jag inte tränat där, men jag känner en av instruktörerna och är bekant med ytterligare en genom jobbet och håller klubben samma klass som dessa killar så är det inget snack - bara att köra.

Skall själv köra ett provpass under sommaren för att se om jag skall kliva över till pancrase till höstterminen. :mrgreen:

Up and coming
    Reg.datum
    Maj 2009

Jag tränar där och jag rekomenderar klubben. Som tidigare sagt, det kan anses som trångt men tack vare tränarna så stannar jag defenitivt på klubben.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Låter skitbra Ska testa det i höst då.

En fråga, hur mycket kostar det per termin? (Måste se min ekonomi hehe)

Up and coming
    Reg.datum
    Maj 2009

Om du väljer att bara träna t.ex. Shooto eller thaiboxning så kostar det 2000 kr. Om du vill träna bägge så kostar det tillsammans 2500 kr. Alla medlemmar på klubben får träna SW två gånger i veckan.

Rookie
    Reg.datum
    Nov 2008

Var inne på hemsidan och kikade men fann ingen info om schema för kommande termin, någon som har koll när man kan se det? Bor i södra sthlm och måste se om man har tid att hinna in efter jobbet.

Sen undrar jag hur grupperna ser ut, jag som har noll erfarenhet finns det specifika nybörjargrupper eller hur är det på denna klubb?

Ledsen för alla frågor men tacksam för all hjälp!

Mvh// Niklas

Up and coming
    Reg.datum
    Maj 2009

Kom hem från mitt födelsedagsfirande precis så jag är lite trött och orkar inte skriva ned schemat men det finns en grupp för nybörjare, en mellangrupp och en för avancerade. Träningstiderna skiftar lite och är olika från dag till dag men det är mellan 17:15 och 20:15. På helger är det thaiboxning 12:00 på lördagen och på söndagen är det SW på söndagen 13:00.

edit: Sådär såg schemat iallafall ut terminen den här terminen så det kanske ändras kommande termin.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Alright då, tack så mycket

Rookie
    Reg.datum
    Feb 2010

tänkte låna tråden lite.

jag e lite sugen på att börja köra mma på pancrase efter sommaren, har kört thaiboxning den här terminen.
    tränar man den stående delen någonting eller får man köra thai lr boxning vid sidan av själv?

och håller thaiboxningen lika häg klass som mma'n på pancrase?

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

Citat Ursprungligen postat av xzabior
    tänkte låna tråden lite.

jag e lite sugen på att börja köra mma på pancrase efter sommaren, har kört thaiboxning den här terminen.
    tränar man den stående delen någonting eller får man köra thai lr boxning vid sidan av själv?

och håller thaiboxningen lika häg klass som mma'n på pancrase?
    Bumpar lite då jag också gärna skulle vilja veta hur kvalitén på Pancrases thaiboxning är. Skulle även vilja veta lite om kvalitén på Strike i jämförelse med andra tävlingsaktiva klubbar i Sthlm.

Är det någon som har erfarenhet av MMAn på Strike och/eller Thai:en på Pancrase :?:

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009
    Var i sthlm i helgen och såg massor av Pancrase gym affischer lite överallt i sthlm. Aggressiv marknadsföring måste jag säga

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Far hoppas dom skaffar storre lokal..vore grymt med bur/ring/sackar dar!

Liknande ämnen

1. Köpes: Pancrase-jacka, diverse t-shirts
    Av London_Parris i forum Köp & Sälj
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 11:12
  2. Hur tränar ni?
    Av celox i forum Styrketräning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 16:45
  3. shaq tränar mma
    Av zeddiz i forum Allmänt om MMA
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 22:18
  4. Pancrase Shining tour 3 27/4
    Av rendaz i forum MMA Spoilers
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 11:53
  5. Någon som tränar på renyi i umeå?
    Av zeddiz i forum Söker du MMA klubb?
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 22:05

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32