Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 7 of 7
    Contender

MMA på Koh Samui

Tror att det funnits sådan tråd tidigare, får ett resultat när jag googlar som pekar till mmaforum, men väl här hittar jag det inte...

Ska (ev) åka till Thailand med familjen nästa vinter och vara borta i kanske en månad eller mer. Pappaledighet ftw! Då vore det ju perfa med lite mma-träning ett par gånger i veckan på något piffigt gym. Mest som en rolig grej och ett fint kampsportsminne, men också för att hålla igång och inte totalt förslappa mig.

Någon som har något tips eller egna erfarenheter i ämnet?

Hall of famer
    www.superprosamui.com annars kom over till oss pa www.tigermuaythai.com

Contender
    Tack!
    Såg helt klart intressant ut. Tror inte det är läge att hoppa över till Tiger. Blir nog nedröstad på den punkten... haha.

Rookie
    Superpro är grymt fräscht och trevligt. Det finns ett par Muay Thai-camps på ön men om det enbart är MMA som gäller så är det Superpro. Hojta gärna till om du vill ha andra tips om Samui (boende och liknande), jag bor här sen ett tag tillbaks och håller på att öppna en kampsportsbutik som ska slå upp portarna under året.

Champ
    glenn G skulle du föredra Samui före Phuket tmt?
    rent livskvalitetsmässigt utanför träningen ? För en diskussion med kanoblack om att Phuket är lite jobbigt

Rookie
    Jag föredrar verkligen Samui framför Phuket. Det är lättare att dra sig undan och leva mer avskilt och laid back på Samui. Det finns crazy nattliv och hålligång också, om det är det man vill ha, men personligen gillar jag Samui för att det är så lugnt.

Rookie
    Quote Originally Posted by Glenn Global Ltd. View Post
    Jag föredrar verkligen Samui framför Phuket. Det är lättare att dra sig undan och leva mer avskilt och laid back på Samui. Det finns crazy nattliv och hålligång också, om det är det man vill ha, men personligen gillar jag Samui för att det är så lugnt.
    är sugen på att åka över till koh samui och träna i 3 veckor, är mma campet där långt ifrån stränderna och civilisationen?
    eller sinbi vid stranden där vid phuket
    Last edited by bjpan; 01-02-2012 at 01:36 AM.