Jaa klart vi har plats ..![]()
Så någon som vet om någon tränare med erfarenhet som kan hålla avancerade pass?. Vi har full grupp letar efter större lokal har en på gång i gislaved men ja behöver erfaren tränar som skulle kunna ställa upp på lite pass.
Nu har det hänt...
http://ggvvfightclub.weebly.com/index.html
Hemsidan kommer väl troligtvis uppdateras med info.
Skicka ett mail till ggvv.fc@gmail.com för mera info.
ni som vill vara med oss på GGVV FC o träna är hjärtligt välkomna finns några platser kvar....
men hör av er först då vi inte har någon fast lokal.. ggvv.fc@gmail.com
Johan:076-793 03 00
Jocke:070-555 78 28
Oj oj ja har inte vatt aktiv här å har missat detta.
Originally Posted by Specijalac
jodå! vi kör tisdagar, fredagar och söndagar!
Originally Posted by Specijalac
Tjena! hur gick det med näsan sen?
Joo de gick ok . röntgade näsan direkt då . å nu på freda ska dom rätta till den eller ngt .. Väldig skön träning.. å så sparring va helt ok bara att har man mindre hanskar kanske man ska lätta på trycket, som vissa klarra av å vissar hade svårare med. 16 ozare kan man köra hårdare med .. Visst hade ja otur att bryta näsan, men min kompis hade ett riktigt blått öra efter träningen (fick det ifrån samma person).. Så ja tycker iaf ska man köra hård sparring så ska man ha minst 14 ozare annars kör man de lugnt me tunna mma sparringhandskar . Annnars va träningen helt ok å kan rekommendera folk att träna hos er.
borja du pa ny klubb och sa brot du nasan pa forsta passet?
ja det var jävligt oturligt..
Tjena. Jag har precis flyttat till Skeppshult och jag undrar om det finns en klubb i närheten.. Skicka gärna ett pm..
Vill veta:
Pris, Plats och tider
Tack så länge
Vi kör Judo tidagar 18-19 hos jujutsu klubben kanske några som är sugna att köra kast och matt tekniker.
Kom och prova....vi kör på prov fram till jul.
Mvh Västbo Judoklubb/Anders
Originally Posted by Goshi66
ofan vi tränar i samma lokaler då ju! vi tränar tisdagar kl 20,30 - 22,00
fredagar kl 19,30 - 21,30
söndagar 20,00 - 22,00
har ni fler träningstider??
Mvh GGVV FIGHTCLUB/ Jocke
MMA i Småland
Jag är tycker att det är väldigt väldigt tråkigt att inte värnamo har MMA för är väldigt intresserad av det och har varit i snart 2 år har redan handskar mm och får tränna hemma.
Det skulle vara skit roligt om någon skulle vilja dra igång någoting här i värnamo så slipper man åka så längt för att tränna !
GGVV Fightclub är placerat i värnamo. Har varit igång sedan hösten och varit med i både VN och finnveden.nu. Har ju även funnits brottning, jutsu och thaiboxning i värnamo så de flesta kommer från nån av de klubbarna men självklart är även nybörjare välkomna.
http://ggvvfightclub.weebly.com/