Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Mma i småland!
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 26 av 43
    Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Mma i småland!

Jag bor i ett litet ställe som heter smålandsstenar och brinner för mma.. Just nu åker ja 9 mil till träningen "skene".
    Är det någon som vet om något Mma/bjj clubb i närheten?

Up and coming
    Reg.datum
    Mar 2008

Re: Mma i småland!

Hej! Vet ej hur långt du har till följande orter men de har Mma. Växjö,Jönköping,Huskvarna,Nässjö finns säkert fler!

Up and coming
    Reg.datum
    Mar 2008

Hej! Vet ej hur långt du har till följande orter men de har Mma. Växjö,Jönköping,Huskvarna,Nässjö finns säkert fler!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2009

Jönköpings kampsportsallians kör MMA

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Värnamo har ju Thaiboxning och sport ju jutsu. Ingen ren mma träning dock finns väl planer med att dra igång. Har för mig att smålandstenar inte ligger så jättelång bort.

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

tack för svaren.. Nää värnamo ligger 4 mil bort de hade inte varit så farligt att åka till. Men jönköping har ja 11mil till och växjö 10.5 mil. :P

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2010

Säg till om du hittar någon för jag har också letat med ljus och lykta, allt ligger en dryg timme bort, Halmstad, Jönköping, Borås. Får nöja mig med nybörjarkarate just nu, kanske boxning i Värnamo senare.

Var var också i Skene och provtränade, gillade träningen och klubben men en dryg timme enkel resa är för långt att ligga och köra.

Eventuellt skulle man kanske kunna övertala någon bra tränare att komma och hälsa på med jämna mellanrum, men då behöver man ju lokal, matta och utrustning.

/Mvh Kim (Bor i Gislaved, jobbar i Smålandsstenar)

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Jag åker 2 ggr i veckan dit fast nu åker jag 1 gång dit och 1 gång till varberg. Visst är det drygt och åka men förr eller senare så kommer det upp ngt härvid. Kim lägg ett pm till mig med namn och efternamn och hur gammal du är. Kanske känner dig

Rookie
    Reg.datum
    Feb 2010

Tycker synd om dig som har så långt till träningen.. själv har man ca 10 min till träningen

Yak
    Yak är inte uppkopplad
    Rookie
    Reg.datum
    Apr 2010

Hej!
    Håller själv på att flytta hem till Värnamo. Har inte hållit på så mycket med mma men har tränat bjj i drygt 6 år.
    Flyttar i sommar och kommer absolut fortsätta med grappling på ett eller annat sätt. Vore skitkul om det fanns intresserat folk i Värnamo.

/mvh Jakob

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2010

Det finns ju en JJ-klubb i Värnamo, hade det varit en BJJ/SW-klubb så hade jag nog kunnat tänka mig att åka dit, har 4 mil enkel resa från Gislaved :-/

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Det hade varit skit kul om du hade orkat palla ner dig till smålandsstenar .. Skaffat lokal på 42kvm Vet inte så stor men finns plats för ett gött gäng .

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Jag hade varit sugen på att testa träningarna i Smålandsstenar... Har ni startat något nu och så?

Yak
    Yak är inte uppkopplad
    Rookie
    Reg.datum
    Apr 2010

Kommer dra igång BJJ/SW i Värnamo på ena eller andra sättet beroende på vilket intresse det finns.

DizordA - Du skriver "att det finns planer" att dra igång mma i Värnamo. Är det från Thaiklubben, då? Vet du vilka som kör?

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Värnamo jutsu klubb som även har thaiboxning som en del av klubben.

Finns en MMA tränare från Stockholm som flyttat ner pga av jobb som tränar lite då och då som var intresserad av att dra igång MMA träningar.

Några av Thaiboxarna åker även upp på helger och tränar i Jönköping på SBJJA.

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Ofan ja kan lova dig att han kommer att få full grupp skit snabbt. Jag blir bla dom första iaf. Säg till om de drar igång på riktigt.!

Yak
    Yak är inte uppkopplad
    Rookie
    Reg.datum
    Apr 2010

Låter lovande

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

jag åkte runt på jakt efter en bil å ja råkade stöta på nico som är högt ställs på den klubben i vnmo å han sa att klubben alltd va öppen för förslag. Så att du får en egen grupp där blir inte så svårt.

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Kommer att hända förr eller senare det är bara folk är lite lata tyvärr.

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2010

Någon chans på höstterminen?

Yak
    Yak är inte uppkopplad
    Rookie
    Reg.datum
    Apr 2010

Då var man framme i Småland. Hittade inte det hus jag letade efter så blev en lägenhet i Horda så länge
    Kommer tränna BJJ/MMA i Växjö i sommar eftersom jag känner några där och det är samma organisation som den jag tillhör.
    Ska åka upp till Värnamo också och kolla in klubben. Kanske är det ok med dom att jag kör några bjj/sw pass i sommar. Den som lever får se
    Hur går det i Smålandsstena?

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Fan har dom ens lägenheter i horda? Trodde det var typ 20 hus eller nåt. (Och alla har samma efternamn :lol: )

Det finns många i Värnamo som är intresserade av ren grappling istället för sport ju jutsu. Dock kan det vara lite svårt att få tid då lokalen delas av Jutsu kai, sport jutsu och thaiboxning + barnträningar. Men kom förbi det är alltid kul att träna med folk som man aldrig tränat med innan.

Det verkar även som det ska finnas en mma klubb i Vrigstad nu men dom verkar vara lite svåra att få tag på.

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Joo de går bra i smålansstenar har en liten lokal på 40 kvm . Fick tag på mattor för hela lokalen för någon dag sedan så vi kör full rulle . Vi har kört i 2 månader just nu 2 ggr i veckan just nu är vi 5 pers .

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Citat Ursprungligen postat av Specijalac
    Joo de går bra i smålansstenar har en liten lokal på 40 kvm . Fick tag på mattor för hela lokalen för någon dag sedan så vi kör full rulle . Vi har kört i 2 månader just nu 2 ggr i veckan just nu är vi 5 pers .
    Har ni plats för en till? Har länge velat prova men det är så långt att åka!

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Jaa klart vi har plats ..

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Jaa klart vi har plats ..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32