Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 11 of 11
    Rookie

Klubb i stockholm

Hej

Letar efter en klubb i stockholm där jag kan köra MMA på nybörjarnivå. Vill inte köra på Stockholm shoot/ Fighter centre eftersom några av mina vänner har sagt att tränarna ska vara otrevliga o något mysko :lol: Ett annat krav är också att man ska kunna gå till lokalen även om man inte har något pass och stå o köra mot säcken eller mot en polare som också är medlem. Nämn gärna pris för medlemskap på klubben

MVH
    Juggi

Hall of famer

Re: Klubb i stockholm

Ett tips är att kolla igenom trådarna som finns i forumet innan du skapar nya, lite onödigt när det finns ett gäng trådar om MMA i sthlm, den här verkar passa dig bra:

soker-mma-klubb-i-stockholm-vt2126.html

Rookie

Kändes dock mest som om dom enda alternativen blev pancreast och fighter centre.
    Berserk kändes sjukt bra men det är både litet och verkar ha risiga lokaler, sen har dom tyvärr redan dragit igång nybörjarkurserna.

Hall of famer

Ledsen att jag lät lite sur förut, inte min mening, välkommen till forumet dude!

Lycka till med träningen!

Champ

Nacka Dojo är den enda klubb som har öppen matta under hela dagen som jag vet, annars tycker jag att du ska satsa på Pancrase.

Hall of famer

även om lokalen är risig så kanske kunskapen finns där..kolla hur spartanskt fedor tränar, slänger ut en grapplingmatta hemma och börjar rulla..

jag har varit runt på en hel del gym i Sverige och testat, och oftast är det dom "mindre" klubbarna som har bättre sammanhållning, samt att det inte är så många på passen, då man vill att tränaren har tid för en så man inte försvinner i mängden..

Rookie

Välkommen till oss på Nacka Dojo. Vi har öppet Mån-Fre från 10.00 till ca 22.00 och du kan använda säckar och mattan för att träna fritt i stort sett hela dagen. När mattan är upptagen finns ett gym en trappa upp med maskiner, fria vikter, kettle bells mm.

Det finns några platser kvar i vår nybörjarkurs i MMA och de tränar Onsdagar, Torsdagar, Fredagar och Söndagar.

Priset för en termin (Jan-Maj) är 1500 kr och då kan du träna så mycket du vill och även använda lokalen dagtid.

Välkommen
    Mvh Ricard
    http://www.nackadojo.com

Rookie

Nacka dojo såg sjukt bra ut! Men själva gymmet kan väl inte vara något vidare med tanke på priset? Jag tar med mig en vän som har tidigare erfarenhet som vill börja, nästa vecka Kommer antagligen inte börja direkt utan kommer behöva en del betänketid och i sådana fall kan man väl köra på 300kr/månaden? Har väldigt bra grundstyrka och kört några gånger tidigare och antar att nybörjarkursen handlar framförallt om de och därför kanske man kan klämmas in något senare? Jag gör ett besök nästa vecka

Hall of famer

Döm inte boken efter priset.

Vi har nog sveriges fräschaste lokaler, helt nyrenoverade med MMAbur, stora lokaler, helt nytt gym, helt nya mattor, läktare för publik, you name it och vi har billiga priser!

Har bara hört bra om Nacka dojo, även fast en av deras grabbar Lay n Prey'ade mig i min första BJJ match. :wink:

Rookie

Men själva gymmet kan väl inte vara något vidare med tanke på priset?
    Det beror självklart vad du jämför med. Vi har en mindre styrkeavdelning en trappa upp och där finns en fyrstation för rygg och armar, cyklar, benmaskin, hantlar, kettlebells, skivstänger mm.

Välkommen att komma och testa, vi tar in nybörjare ca en vecka till sedan är det stopp. I början handlar träningen mycket om att få upp kondition och styrka och nöta grundtekniker men lika mycket om att bygga en grupp så vi vill att alla kör minst 2 ggr per vecka och bidrar på varje pass.

Välkommen!

Rookie

Absolut inte, ska ju dit o nästa vecka men på något sätt låter de för bra för o va sant Jag hade lätt betalat mer för öppen matta, träningspass och gym. Har fått klartecken hemifrån så det blir ett besök

EDIT: Ja men de låter ju perfa