Har brottats när jag var yngre och saknar den fysiska träningen. En polare fick mig intresserad av MMA och nu undrar jag om det är någon som tränar eller vet en klubb med hård fys och många pass.
tack på förhand
Har brottats när jag var yngre och saknar den fysiska träningen. En polare fick mig intresserad av MMA och nu undrar jag om det är någon som tränar eller vet en klubb med hård fys och många pass.
tack på förhand
Tjena är inte direkt insatt i Stockholm, men du kan gå in på http://www.mmaforum.se/klubbguide och kolla diverse Stockholmsklubbars hemsidor och läsa lite om de olika klubbarna.
Kom till Stockholm Shoot o testa Crossfit eller fråga efter ett träningspass me Max![]()
Du kan kolla in www.teamgringo.se vi har en mma coach som garanterat kan ge dig det du vill ha inom fysträningen kommer komma crossfit osv till hösten också tror jag. Passen till hösten tror jag blir 4 mma varav 2 thai orienterade pass och 2 brottnings orienterade och sen finns det 2 grappling och 3 bjj också där du kan ta ut dig till 100% om du vill.
www.teamgringo.se kommer kommer nu också på att ha kettlebell och crossfitpass i sina lokaler.
Stockholm Shoot kör riktigt hårda pass kan jag av erfarenhet säga =)
www.vbc.se
Waldo Zapata är en av Sveriges bästa instruktörer, inom MMA, BJJ och fys (bl.a. med kettlebells).